خانهاخبار
زمان رونمایی از ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE تایید شد

زمان رونمایی از ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE تایید شد

ریلمی به تازگی اعلام کرد که میان‌رده پرمیوم این برند در تاریخ ۲۳ فروردین معرفی خواهد شد.

 

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

هفته گذشته، ریلمی تایید کرد که میان‌رده جدید این برند موسوم به ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE به زودی معرفی می‌شود و همچنین تیزری را به اشتراک گذاشت که طراحی این گوشی را نشان می‌داد. حالا به تازگی نیز زمان رونمایی از گوشی جدید ریلمی اعلام شده است.

طراحی ریلمی جی تی نیو ۶ SE

طبق تایید رسمی ریلمی، گوشی جی‌تی نئو ۶ SE در تاریخ ۱۱ آوریل مصادف با ۲۳ فروردین برای بازار چین رونمایی خواهد شد. روز قبل از معرفی این گوشی، شیائومی نیز از ردمی توربو ۳ پرده‌برداری خواهد کرد. 

ریلمی همچنین چندی پیش تایید کرد که گوشی جی‌تی نئو ۶ SE به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه مجهز خواهد شد که اخیرا در کنار تراشه اسنپدراگون 8s پلاس نسل سه معرفی شد. 

تیزر ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE نشان داده که لبه‌های نمایشگر این گوشی اندکی خمیده خواهد بود. همچنین به لطف حاشیه‌های اندک، نسبت نمایشگر به بدنه گوشی بالا است. ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی 8T با فناوری LTPO (نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی) و رزولوشن تصویر 1.5K برخوردار خواهد شد. این نمایشگر همچنین قادر است به روشنایی ۶۰۰۰ نیتی دست پیدا کند.

ریلمی جی تی نیو ۶ SE

تصویری از تیزر ویدئویی ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE

طبق شایعات قبلی، تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه موجود در ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE با حافظه رم LPPDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. همچنین گزارش شده که باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید