خانهاخبار
تبلت جدید ردمی به زودی معرفی می‌شود

تبلت جدید ردمی به زودی معرفی می‌شود

شیائومی در تاریخ ۲۲ فروردین از تبلت جدیدی رونمایی خواهد کرد که برند ردمی تعلق دارد و احتمالا تحت برند پوکو روانه بازارهای جهانی می‌شود.

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

شیائومی اخیرا تایید کرد که در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) از یک گوشی جدید به نام ردمی توربو ۳ رونمایی خواهد کرد. حالا اما غول فناوری چین به تازگی اعلام کرده که در تاریخ مذکور یک تبلت جدید به نام ردمی پد پرو نیز معرفی خواهد شد. 

بعد از تبلت‌های ردمی پد و ردمی پد SE، این دستگاه جدید سومین تبلت برند ردمی محسوب می‌شود. با توجه به پسوند پرو آن، انتظار داریم که ردمی پد پرو با مشخصات فنی بهتری در مقایسه با نسخه‌های قبلی همراه شود. 

تبلت ردمی پد پرو

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، ردمی پد پرو از لوازم جانبی مانند قلم هوشمند و صفحه کلید پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، در پنل پشتی گوشی دو حلقه دوربین را مشاهده می‌کنیم در حالی که به نظر می‌رسد در فریم آن جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، دریچه‌های اسپیکر و درگاه USB-C جای گرفته‌اند.

تصویر ردمی پد پرو تایید می‌کند که این تبلت در سه رنگ مشکی‌،‌ سفید و بنفش روشن عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، افشاگری به نام Digital Chat Station ادعا کرده که تبلت جدید ردمی از نمایشگر ال‌سی‌دی ۱۲٫۱ اینچی با رزولوشن تصویر 2.5K و نرخ نوسازی بالا بهره خواهد برد.

در ادامه گزارش خود، افشاگر DCS اعلام کرده که ردمی پد پرو به باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. به علاوه، گزارش شده که این تبلت از یک تراشه ۴ نانومتری برخوردار خواهد شد که در تست‌های آنتوتو به امتیاز ۶۵۰٬۰۰۰ دست پیدا کرده است. شیائومی هنوز هیچکدام از مشخصات فنی تبلت خود را اعلام نکرده است.

به طور معمول، بسیاری از گوشی‌های ردمی در قالب برند پوکو روانه بازارهای جهانی شده‌اند. در این رابطه، شایعه شده که گوشی ردمی توربو ۳ به عنوان گوشی پوکو F6 در اختیار بازارهای بین‌المللی قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که اولین تبلت برند پوکو نیز نسخه‌ای ری‌برند از ردمی پد پرو باشد. 

چندی پیش، یک تبلت برند پوکو در گواهی EEC‌ قرار گرفت. هفته گذشته نیز یک قلم هوشمند متعلق به برند پوکو در گواهی FCC لیست شد احتمالا برای یک تبلت است. همه این شواهد به طور غیر مستقیم نشان می‌دهند که نخستین تبلت برند پوکو در راه است.  



جدیدترین‌ اخبار

nothing-phone-gsm-ir
مدل پلاس ناتینگ فون 2a به تراشه دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو مجهز است

ناتینگ به تازگی تراشه به‌کاررفته در گوشی ناتینگ فون 2a پلاس را تایید کرده که دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو نام دارد.  

بیشتر بخوانید
Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید