خانهاخبار
بازی‌های رایگان ماه آوریل پلی استیشن پلاس در دسترس کاربران قرار گرفتند

بازی‌های رایگان ماه آوریل پلی استیشن پلاس در دسترس کاربران قرار گرفتند

شرکت سونی به تازگی بازی‌های رایگان ماه آوریل سرویس پلی استیشن پلاس را در اختیار کاربران قرار داده است.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

شرکت سونی به تازگی بازی‌های رایگان ماه آوریل ۲۰۲۴ را که شامل Immortals of Aveum، Minecraft Legends و Skul: The Hero Slayer هستند؛ در دسترس کاربران تمامی رده‌های عضویتی سرویس پلی استیشن پلاس قرار داده است.

ps 1.jpg

بازی Immortals of Aveum یکی از عناوین خوش‌ساخت سال ۲۰۲۳ است که متاسفانه از نظر فروش چندان موفق نبود. در این بازی شوتر اول شخص، کاربران در نقش جادوگری مبارز قرار می‌گیرند که طی خط داستانی بازی با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شود. این بازی حس و حال عناوین تک نفره قدیمی‌تر را تداعی می‌کند و به پایان رساندن آن حدودا ۱۲ تا ۱۵ ساعت زمان خواهد برد.

ps 2.jpg

بازی Minecraft Legends اسپین-آفی از عنوان بسیار محبوب Minecraft است که از نظر گیمپلی، تفاوت‌های فراوانی با نسخه اصلی دارد. برخلاف Minecraft که یک بازی جهان باز در سبک بقا است؛ این عنوان در ژانر اکشن-استراتژی قرار می‌گیرد. در Minecraft Legends، نژاد Piglinها در حال حمله به دنیا هستند و کاربران باید به تنهایی یا با همکاری دوستان خود، آنها را شکست دهند. 

ps 3.jpg

در نهایت، بازی Skul: The Hero Slayer نیز به صورت رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار گرفته است. در این بازی، کاربران نقش اسکلتی به نام Skul را ایفا می‌کنند که به دنبال انتقام از افرادی است که دوستانش را به اسارت گرفته‌اند. این بازی یک اکشن-پلتفرمر دو بعدی با طراحی پیکسلی دوست داشتنی و سیستم مبارزه‌ای سریع‌ است و سلاح‌ها و قدرت‌های متفاوت نیز موجب جذابیت بیشتر آن شده‌اند.

ps 4.jpg

کاربران تمامی رده‌های عضویتی پلی استیشن پلاس همچنین یک باندل اختصاصی برای بازی Overwatch 2 را نیز در این ماه دریافت کرده‌اند که شامل اسکین لجندری Beekeeper برای Sigma، اسکین لجندری Art Deco برای Symmetra، هفت اسکین اپیک و پنج لول-آپ برای بتل پس این عنوان است. کاربران پلی استیشن پلاس تا روز ۶ مه (۱۷ اردیبهشت) امکان اضافه کردن این بازی‌ها به آرشیو خود را خواهند داشت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید