خانهاخبار
قابلیت خلاصه‌سازی ایمیل‌ها به اپلیکیشن جیمیل اضافه می‌شود

قابلیت خلاصه‌سازی ایمیل‌ها به اپلیکیشن جیمیل اضافه می‌شود

به تازگی شاهد انتشار گزارشاتی هستیم که خبر از راه یافتن یکی از قابلیت‌های کاربردی هوش مصنوعی مولد به اپلیکیشن جیمیل را می‌دهند.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

یکی از قابلیت‌های کاربردی هوش مصنوعی مولد، امکان خلاصه‌سازی متون است که موجب صرفه‌جویی در وقت کاربران می‌شود. اکنون نیز به نظر می‌رسد که شرکت گوگل قصد افزودن قابلیت خلاصه‌سازی ایمیل‌ها به اپلیکیشن جیمیل را دارد.

gmail 1.jpg

به گزارش «PiunikaWeb» و «AssembleDebug»، اشاراتی به یک دکمه‌ برای نمایش ایمیل‌ها به صورت خلاصه در کد نسخه 2024.03.31.621006929 اپلیکیشن جیمیل رویت شده‌اند. این افشاگران همچنین تصویری از این دکمه در رابط کاربری اپلیکیشن جیمیل را منتشر کرده‌اند؛ البته باید گفت که همچنان امکان استفاده از این قابلیت وجود ندارد.

gmail 2.jpg

گوگل از مدتها قبل قابلیت خلاصه‌سازی ایمیل‌ها را در اختیار کاربران سرویس اداری جمنای قرار داد؛ اما این ویژگی تنها محدود به نسخه دسکتاپ جیمیل است و امکان استفاده از آن نیز تنها برای ایمیل‌هایی با بیش از دو پاسخ از افراد متفاوت وجود دارد. اضافه شدن دکمه خلاصه‌سازی ایمیل‌ها به اپلیکیشن جیمیل، امکان استفاده شخصی و بدون محدودیت از این قابلیت را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

gmail 3.jpg

این ویژگی برای کاربرانی که ایمیل‌های طولانی بی‌شماری را دریافت می‌کنند؛ کاربرد‌های فراوانی دارد و به آنها اجازه می‌دهد تا وقت کمتری را به مطالعه ایمیل‌های خود اختصاص دهند. با وجودی که بسیاری از پرچمداران اندرویدی مانند سری پیکسل ۸ قابلیت‌های هوش مصنوعی را به صورت لوکال ارائه می‌دهند؛ کاربران باید برای استفاده از قابلیت خلاصه‌سازی ایمیل‌ها در جیمیل به اینترنت متصل باشند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید