خانهاخبار
احتمالا باید منتظر گلکسی واچ FE باشیم!

احتمالا باید منتظر گلکسی واچ FE باشیم!

بعد از انتشار گزارش‌هایی پیرامون گلکسی زد فولد FE و زد فلیپ FE، حالا شایعه‌ای ادعا کرده که سامسونگ در فکر عرضه گلکسی واچ FE است.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

به نظر می‌رسد ۲۰۲۴ سال بسیار خوبی برای طرفداران سری گلکسی FE‌ سامسونگ خواهد بود چرا که گزارش‌ها ادعا کرده‌اند غول فناوری کره قصد دارد امسال گلکسی زد فلیپ FE، گلکسی زد فولد FE و گلکسی اس ۲۴ FE را روانه بازار کند.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ظاهرا باید منتظر یک محصول دیگر از سری گلکسی FE باشیم که جزوی از پوشیدنی‌های این برند خواهد بود.

گلکسی واچ ۴

طبق این گزارش، سامسونگ درنظر دارد که در طی سال جاری میلادی گلکسی واچ FE‌ را در اختیار کاربران قرار دهد. شایعه‌ شده که این ساعت از مشخصات فنی مشابه گلکسی واچ ۴ بهره خواهد برد که در سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شد. 

چندی پیش، خبری منتشر شد مبنی بر این که سامسونگ به زودی مدل ۲۰۲۴ گلکسی واچ ۴ را معرفی و عرضه خواهد کرد. حالا به نظر می‌رسد این ساعت قرار است با نام گلکسی واچ FE به فروش برسد.

گلکسی واچ FE احتمالا با سه شناسه مدل SM-R866F / SM-R866U / SM-R866N عرضه خواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد که پوشیدنی جدید سامسونگ خوشبختانه برای بازارهای زیادی عرضه می‌شود. 

مطابق انتظار، گلکسی واچ FE با قیمت کمتری در مقایسه با سری گلکسی واچ ۷ رونمایی خواهد شد. این پوشیدنی برای کاربرانی مناسب خواهد بود که تمایلی به پرداخت هزینه زیاد برای خرید ساعت هوشمند ندارند



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید