خانهاخبار
پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در تبلیغات گوگل لو رفت

پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در تبلیغات گوگل لو رفت

تصاویر جدیدی از گوشی پیکسل 8a در تبلیغات Google Fi منتشر شده است. این تصاویر، طراحی و برخی از مشخصات فنی این گوشی میان‌رده را فاش می‌کنند.
 

۱۴۰۳/۱/۱۸

گوگل پیکسل 8a، جدیدترین میان‌رده‌ی کمپانی گوگل که به زودی به سری پیکسل اضافه خواهد شد، در ماه‌های اخیر سوژه بسیاری از افشاگری‌ها بوده است.

حالا، به نظر می‌رسد که این دستگاه به صورت غیررسمی در یک تبلیغ برای سرویس بی‌سیم Fi گوگل معرفی شده است.

در تبلیغ مذکور، پیکسل 8a در دو رنگ آبی و سفیدِ مات (off-white) با دوربین دوگانه قرار گرفته است.

اما اینجاست که سوال پیش می‌آید: چگونه می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که این دستگاه واقعاً پیکسل 8a است و نه نسخه‌ی معمولی پیکسل 8؟

لو رفتن گوشی پیکسل 8a

با انتشار این تصاویر و اطلاعات بیشتر از گوگل، منتظر باشید تا این پرسش مهم پاسخ داده شود و ما به اطلاعات بیشتری از این محصول جدید دست پیدا کنیم.

چند نشانه‌ وجود دارد که به احتمال زیاد، گوشی تبلیغ‌شده پیکسل 8a است:

  • عدم وجود رنگ‌های آبی و سفید: اولین نکته این است که پیکسل ۸ در رنگ‌های آبی یا سفید عرضه نمی‌شود، در حالی که در تبلیغ، رنگ گوشی با این رنگ‌ها مطابقت ندارد.
  • محل قرارگیری میکروفون: در طراحی نشان داده شده در تبلیغ، میکروفونی که پیکسل 8 در نزدیکی دوربین‌هایش دارد، دیده نمی‌شود.

با توجه به این دو نکته، به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد، گوشی تبلیغ‌شده پیکسل 8a است. با این حال، مشخص نیست که قرار گرفتن پیکسل 8a در این تبلیغ عمدی بوده یا یک اشتباه سهوی است.

در مورد مشخصات فنی، تبلیغ Google Fi هیچ جزئیات جدیدی را فاش نکرد. این تبلیغ بیشتر روی برنامه‌های قیمت‌گذاری Google Fi تمرکز می‌کند تا دستگاهی که در آن نمایش داده می‌شود.

با این حال، مدتی است که شایعاتی در مورد مشخصات Pixel 8a در حال پخش است.

گفته می‌شود این گوشی به نمایشگر ۶.۱ اینچی FHD+ OLED با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. همچنین انتظار می‌رود از تراشه‌ی Tensor G3 مشابه Pixel 8 و 8 Pro به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد.

از نظر دوربین، می‌توانیم انتظار همان دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی را داشته باشیم که در Pixel 7a نیز به کار رفته است. دوربین سلفی این گوشی نیز به احتمال زیاد ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود.

بحث‌هایی در مورد شارژ سریع‌تر برای Pixel 8a نیز وجود دارد. شایعات حاکی از پشتیبانی این گوشی از شارژ ۲۷ وات است که ارتقای قابل توجهی نسبت به سرعت ۱۸ وات نسل‌های قبلی گوشی‌های Pixel A به حساب می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)