خانهاخبار
گوگل سرعت شارژ میان‌رده خود را افزایش خواهد داد

گوگل سرعت شارژ میان‌رده خود را افزایش خواهد داد

پس از عرضه چندین نسل از سری میان‌رده پیکسل A با شارژ ۱۸ واتی، به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد سرعت شارژ پیکسل 8a را افزایش دهد. 

 

۱۷ فروردین ۱۴۰۳

تا به امروز، جزئیات زیادی از مشخصات فنی میان‌رده جدید گوگل در دسترس قرار گرفته و رندرهای آن نیز سال گذشته میلادی منتشر شد. حالا اما به تازگی یک افشاگر لیست کامل مشخصات فنی میان‌رده موردانتظار گوگل را به اشتراک گذاشته است. 

افشاگری به نام Yogesh Brar با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مشخصات فنی پیکسل 8a را فاش کرده است.

مشخصات فنی پیکسل 8a

طبق این گزارش، پیکسل 8a از تراشه تنسور G3، نمایشگر امولد ۶٫۱ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و دوربین دوگانه ۶۴ / ۱۳ مگاپیکسلی به مانند نسل قبلی بهره خواهد برد. 

ویژگی اصلی پیکسل 8a به باتری و سرعت شارژ آن مربوط می‌شود چرا که افشاگر Yogesh Brar ادعا کرده که میان‌رده گوگل به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۲۷ واتی مجهز خواهد شد. البته این افشاگر به قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی اشاره‌ای نکرده ولی با توجه به این که پیکسل 7a از قابلیت مذکور پشتیبانی می‌کند، انتظار داریم که پیکسل 8a با شارژ بی‌سیم همراه شود.

تصویر پیکسل 8a

ظرفیت باتری پیکسل 8a در مقایسه با باتری ۴۳۸۵ میلی‌آمپر ساعتی پیکسل 7a افزایش جزئی پیدا خواهد کرد ولی سرعت شارژ ۲۷ واتی آن بهبود قابل توجهی برای سری میان‌رده پیکسل A محسوب می‌شود.

هر دو گوشی پیکسل 7a و پیکسل 6a با شارژ ۱۸ واتی روانه بازار شده‌اند. در بررسی‌های انجام‌شده، شارژ کامل پیکسل 7a به دو ساعت زمان نیاز دارد. حالا اما با شارژ ۲۷ واتی، شارژ کامل پیکسل 8a احتمالا کمتر از ۸۰ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت.

از دیگر مشخصات فنی پیکسل 8a می‌توان به دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و اندروید ۱۴ اشاره کرد. همچنین گزارش شده که این میان‌رده در بازه قیمتی بین ۵۰۰ تا ۵۵۰ دلار به فروش خواهد رسید. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید