خانهاخبار
باتری گلکسی زد فولد ۶ بهبودی نخواهد داشت!

باتری گلکسی زد فولد ۶ بهبودی نخواهد داشت!

شایعه‌ای جدید ادعا می‌کند که نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ از سرعت شارژ و باتری مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد. 

۱۷ فروردین ۱۴۰۳

تا به امروز، گزارش‌های مختلف و زیادی پیرامون گوشی‌های تاشو سامسونگ منتشر شده که خبر از عرضه چندین گوشی تاشو می‌دهند. برای مثال، شایعه شده که غول فناوری کره امسال دو مدل از گلکسی زد فولد ۶ را معرفی می‌کند. از سوی دیگر، سامسونگ ظاهرا در حال توسعه مدل‌های FE سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ است. 

حالا اما به تازگی افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe جزئیات باتری و سرعت شارژ گلکسی زد فولد ۶ را به اشتراک گذاشته که حاوی خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ نیست.

گلکسی زد فولد ۵

گلکسی زد فولد ۵

طبق ادعای این افشاگر، گلکسی زد فولد ۶ به باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود و از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه این گزارش تایید می‌کند که تاشو جدید سامسونگ در مقایسه با نسل قبلی یعنی گلکسی زد فولد ۵ هیچ بهبودی در زمینه باتری نخواهد داشت. برای یادآوری، پرچمدار تاشو قبلی سامسونگ نیز از باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۲۵ واتی برخوردار است. 

افشاگر Ice Universe در پاسخ به یک کاربر در ایکس تایید کرد که جزئیات باتری و توان شارژ گلکسی زد فولد ۶ تایید‌شده هستند و اطلاعات نهایی این گوشی محسوب می‌شوند. در واقع، ظاهرا کار توسعه باتری گلکسی زد فولد ۶ تمام شده و هیچ تغییری در آن به وجود نخواهد آمد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که سامسونگ به چه دلیلی حجم باتری گلکسی زد فولد ۶ را افزایش نداده است. برای مقایسه، جدیدترین گوشی تاشو بازار یعنی ویوو X فولد ۳ پرو از باتری حجیم ۵۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. 

فرم فکتور خاص گوشی‌های تاشو نیز دیگر سدی برای افزایش حجم باتری این محصولات محسوب نمی‌شود چرا که گوشی تاشو ویوو در عین آن که از ضخامت و وزن کمتری به نسبت گلکسی زد فولد ۵ بهره می‌برد، ظرفیت باتری آن به شکل قابل توجهی بیشتر از پرچمدار سامسونگ است. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در طی رویداد آنپکد بعدی و در ماه ژوئیه سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید