خانهاخبار
سری ردمی K80 با اسنپدراگون ۸ نسل چهار عرضه خواهد شد

سری ردمی K80 با اسنپدراگون ۸ نسل چهار عرضه خواهد شد

نسل جدید گوشی‌های بالارده ردمی احتمالا با تراشه‌ پرچمدار کوالکام و باتری‌ بهبودیافته همراه خواهد شد.

۱۷ فروردین ۱۴۰۳

برند شیائومی در ماه نوامبر سال گذشته میلادی از سری ردمی K70 رونمایی کرد که با سیستم عامل جدید HyperOS، تراشه‌های پرقدرت کوالکام و نمایشگر امولد باکیفیت روانه بازار شدند. حالا اما به نظر می‌رسد شیائومی امسال نیز برای تراشه‌های سری ردمی K80 با کوالکام همکاری خواهد کرد.

افشاگری با نام کاربری Smart Pikachu به تازگی ادعا کرده که فرآیند توسعه سری ردمی K80 با شدت بیشتری در حال انجام است. همچنین ظاهرا گوشی‌های جدید شیائومی به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند که در حدود ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بیشتر از نسل قبلی است.

ردمی K70 پرو

ردمی K70 پرو

طبق گزارش این افشاگر، دو مدل استاندارد و پرو سری ردمی K80 به مانند سری ردمی K70 با دو تراشه مختلف همراه خواهند شد. در این راستا، شایعه شده که ردمی K80 و ردمی K80 پرو به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل سه و اسنپدراگون ۸ نسل چهار برخوردار خواهند شد.

در صورتی که ردمی K80 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار عرضه شود، گوشی جدید شیائومی تا قبل از ماه اکتبر معرفی نخواهد شد چرا که تراشه کوالکام در ماه اشاره‌شده رونمایی خواهد شد.

قبلا نیز شایعه شده بود که نسل جدید سری ردمی K شامل محصولاتی پرمیوم با سخت‌افزاری بالارده خواهد بود. در این راستا، امسال تنها دو مدل از سری ردمی K80 عرضه می‌شود و خبری از نسخه مقرون به صرفه ردمی K80E نخواهد بود. این دستگاه احتمالا در قالب یک گوشی از سری ردمی نوت روانه بازار می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید