خانهاخبار
ناتینگ پرکار می‌شود؛ احتمالا دو گوشی جدید در راه است!

ناتینگ پرکار می‌شود؛ احتمالا دو گوشی جدید در راه است!

ناتینگ ظاهرا در حال کار روی دو گوشی هوشمند که یکی از آن‌ها گوشی پرچمدار ناتینگ فون ۳ خواهد بود.

۱۷ فروردین ۱۴۰۳

برند ناتینگ چندی پیش از گوشی میان‌رده مقرون به صرفه ناتینگ فون 2a رونمایی کرد که در مقایسه با گوشی‌های میان‌رده پرمیومی مانند ناتینگ فون ۱ و فون ۲ از قیمت پایین‌تری بهره می‌برد. حالا اما به تازگی گزارشی منتشر شده مبنی بر این که ناتینگ در حال کار روی دو گوشی جدید است.

افشاگری به نام Dylan Roussel با به‌ اشتراک‌گذاری پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) دو شناسه مدل متعلق به گوشی‌های موردانتظار ناتینگ را فاش کرد. این دو شناسه مدل به ترتیب «Tetris»‌ و «PacManPro» نام دارند. 

شناسه گوشی‌ های ناتینگ

شناسه مدل گوشی‌های ناتینگ

در حال حاضر، هنوز نام تجاری این گوشی‌ها مشخص نشده ولی با توجه برخی اطلاعات موجود می‌توان نام آن‌ها را حدس زد. برای مثال، ناتینگ فون 2a ظاهرا از دو شناسه مدل PacMan و Aerodactyl بهره می‌برد. با توجه به این موضوع، می‌توان ادعا کرد که شناسه مدل PacManPro نسخه‌ای ناتینگ فون 2a خواهد بود. 

اخیرا نیز ناتینگ تایید کرد که در حال کار روی یک نسخه از ناتینگ فون 2a است. در نتیجه، شناسه PacManPro احتمالا به همین گوشی تعلق خواهد داشت.

تصویر ناتینگ فون ۲

ناتینگ فون ۲

از سوی دیگر، امکان دارد که شناسه Tetris نیز به گوشی ناتینگ فون ۳ اختصاص پیدا کند چرا که ناتینگ هنوز گوشی اصلی خود برای سال ۲۰۲۴ میلادی را عرضه نکرده است. برای مقایسه، ناتینگ فون ۲ در دو شناسه Alakazam و Pong روانه بازار شده است.

شایان ذکر است که تا رونمایی از ناتینگ فون ۳ زمان زیادی باقی مانده زیرا ناتینگ فون ۲ که نسل قبلی این دستگاه محسوب می‌شود در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی معرفی شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید