خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ FE احتمالا امسال زودتر عرضه می‌شود

گلکسی اس ۲۴ FE احتمالا امسال زودتر عرضه می‌شود

گزارشی ضمن تایید عرضه نسخه میان‌رده گلکسی اس ۲۴ ادعا کرده که امسال این گوشی زودتر از نسل قبلی روانه بازار می‌شود.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

سامسونگ اواخر سال گذشته نسخه ارزان‌قیمت سری گلکسی اس ۲۳ یعنی گلکسی اس ۲۳ FE را معرفی و روانه بازار کرد. حالا به تازگی گزارش جدیدی در دسترس قرار گرفته که ادعا می‌کند گوشی نسل جدید گلکسی اس ۲۴ FE در حال ساخت است.

وبسایت TheElec در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده که یکی از تامین‌کنندگان سامسونگ فرآیند تولید انبوه تراشه‌های نمایشگر گوشی گلکسی اس ۲۴ FE را آغاز کرده است. به علاوه، در این گزارش اشاره شده که گوشی موردانتظار سامسونگ در تابستان سال جاری میلادی معرفی می‌شود. 

گلکسی اس ۲۳ FE

گلکسی اس ۲۳ FE

با معرفی در فصل تابستان، انتظار می‌رود که گلکسی اس ۲۴ FE‌ زودتر از نسل قبلی روانه بازارهای جهانی شود. برای یادآوری، گلکسی اس ۲۳ FE در ماه اکتبر سال گذشته میلادی (پاییز) معرفی شد. 

خبرگزاری TheElec در ادامه گزارش خود ادعا کرده که گلکسی اس ۲۴ FE قرار است در میلیون‌ها واحد تولید شود. در حال حاضر، هنوز جزئیات دقیقی از فرآیند تولید این گوشی مشخص نشده است. برای مقایسه، سال گذشته گزارشی ادعا کرد که سامسونگ درنظر دارد حدود ۳ میلیون واحد از گلکسی اس ۲۳ FE را تولید کند. 

متاسفانه اطلاعات زیادی از گوشی گلکسی اس ۲۴ FE منتشر نشده ولی یک افشاگر با سابقه نه چندان خوب ادعا کرده که گوشی سامسونگ در دو نسخه تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه روانه بازار می‌شود. در این رابطه، انتظار داریم که گلکسی اس ۲۴ FE در مقایسه با نسل قبلی با بهبود قابل توجهی در زمینه عملکرد پردازشی همراه شود.

تا به امروز، تمامی گوشی‌های سری گلکسی FE به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 و دوربین سه‌گانه مجهز شده‌اند. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود که گلکسی اس ۲۴ FE نیز با همین مشخصات عرضه شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید