خانهاخبار
ریلمی احتمالا گوشی جدید خود را به تراشه قدرتمند کوالکام مجهز می‌کند

ریلمی احتمالا گوشی جدید خود را به تراشه قدرتمند کوالکام مجهز می‌کند

افشاگری شناخته‌شده به تازگی بخشی از مشخصات فنی گوشی ریلمی جی‌تی نئو ۶ را به اشتراک گذاشته است.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، ریلمی در طی ماه جاری از گوشی جدید خود موسوم به ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE رونمایی خواهد کرد. به علاوه، گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این برند چینی در حال کار روی نسل جدید گوشی ریلمی جی‌تی نئو ۵ است که ماه فوریه سال گذشته معرفی شد. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo مشخصات فنی گوشی ریلمی جی‌تی نئو ۶ را به اشتراک گذاشته است. البته این گزارش در حال حاضر از Weibo حذف شده است.

طراحی ریلمی جی تی نیو ۵

طبق ادعای افشاگر DCS، ریلمی جی‌تی نئو ۶ به تراشه قدرتمند کوالکام موسوم به اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز خواهد شد. این تراشه ماه گذشته به عنوان نسخه ضعیف‌شده اسنپدراگون ۸ نسل سه معرفی شد. همچنین انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی تامین خواهد شد.

علی‌رغم سخت‌افزار قدرتمند، ریلمی جی‌تی نئو ۶ به فریم پلاستیکی مجهز می‌شود که معمولا در گوشی‌های میان‌رده دیده می‌شود. ضخامت و وزن دستگاه نیز برابر با ۸٫۶۶ میلی‌متر و ۱۹۹ گرم خواهد بود. 

برای عکاسی، گوشی جدید ریلمی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، پنل جلویی ریلمی جی‌تی نئو ۶ میزبان نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی 8T با فناوری LTPO و رزولوشن تصویر 1.5K خواهد بود که قادر است به روشنایی ۶۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

افشاگر DCS در پایان گزارش خود اعلام کرد که پس از معرفی گوشی‌های سری نئو ۶، ریلمی در نیمه دوم سال جاری میلادی از سری ریلمی جی‌تی ۶ با مشخصات فنی پرمیوم و کیفیت بالا رونمایی خواهد کرد.  



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید