خانهاخبار
گلکسی واچ ۷ پرو احتمالا باتری حجیمی خواهد داشت

گلکسی واچ ۷ پرو احتمالا باتری حجیمی خواهد داشت

به تازگی یک باتری ۵۷۸ میلی‌آمپر ساعتی در گواهی‌های کشور کره جنوبی ثبت شده که احتمالا در گلکسی واچ ۷ پرو به کار خواهد رفت.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

گواهی‌های کره به تازگی یک باتری با شناسه مدل EB-BL705ABY و ظرفیت ۵۷۸ میلی‌آمپر ساعتی را ثبت کرده‌اند که در یک ساعت هوشمند به کار خواهد رفت. برای مقایسه، این باتری از باتری موجود در گلکسی واچ ۵ پرو با ظرفیت ۵۷۳ میلی‌آمپر ساعتی (ظرفیت اسمی ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعتی) اندکی حجیم‌تر است. 

باتری گلکسی واچ ۷ پرو

همچنین ظرفیت باتری مذکور به نسبت باتری ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعتی ساعت پرچمدار گلکسی واچ ۶ کلاسیک نیز تا ۴۰ درصد بیشتر شده است. 

با توجه به اطلاعات مطرح‌شده، به نظر می‌رسد باتری موجود در گواهی‌های کره‌ای در ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ پرو به کار خواهد رفت. در این راستا، ظاهرا امسال مدل پرو سری گلکسی واچ ۷ نیز روانه بازار خواهد شد.

چندی پیش، گزارشی ادعا کرد که سری گلکسی واچ ۷ در سه مدل استاندارد، پرو و کلاسیک معرفی خواهد شد. همچنین شایعه‌ شده که یکی از این سه‌ مدل‌ها از طراحی مستطیلی‌شکل برخوردار خواهد شد که نظیر آن را از زمان سری گلکسی لایو (ده سال پیش) ندیده‌ایم. 

گلکسی واچ ۶

در صورتی که فرض کنیم نسخه کلاسیک سری گلکسی واچ ۷ به امضای طراحی ساعت‌های سامسونگ یعنی حلقه چرخان مجهز شود، انتظار می‌رود که یا مدل استاندارد و یا مدل پرو از بدنه مستطیلی‌شکل برخوردار شود. 

گزارش‌ها همچنین ادعا کرده‌اند که تراشه اگزینوس جدید سری گلکسی واچ ۷ تا ۵۰ درصد بهینه‌تر از نسل قبلی است. در این رابطه، امیدواریم که عمر باتری ساعت‌های پرچمدار سامسونگ به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. همچنین انتظار داریم که پوشیدنی‌های سامسونگ همراه با گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ در ماه ژوئیه سال جاری معرفی شوند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید