خانهاخبار
نسخه ارزان قیمت ایرپادز اواخر سال جاری میلادی از راه می‌رسد

نسخه ارزان قیمت ایرپادز اواخر سال جاری میلادی از راه می‌رسد

تحلیل‌گر معروف زنجیره تامین اپل امروز اظهار کرده که نسل جدید ایرپادز و ایرپادز مکس قرار است در ماه‌های شهریور یا مهر امسال عرضه شوند.

۱۴ فروردین ۱۴۰۳

به گفته جف پو تحلیلگری که شرکت‌های زنجیره تامین اپل را پوشش می‌دهد، اپل قصد دارد تا اواخر سال جاری ایرپادز ارزان‌تری را عرضه کند.

او در یک یادداشت تحقیقاتی که امروز با شرکت سرمایه گذاری هایتونگ اینترنشنال به اشتراک گذاشته، گفته که یکی از شرکت‌های تابعه فاکسکان از تامین کنندگان ایرپادز ارزان قیمت خواهد بود. پو گفته که فاکسکان مونتاژ ایرپادز را در کارخانه‌ای در هند در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ افزایش خواهد داد.

airpods-3-orange.jpg

مارک گورمن از بلومبرگ هم پیش‌تر گفته بود که اپل قصد دارد دو مدل نسل چهارم ایرپادز را در ماه سپتامبر یا اکتبر (شهریور یا مهر ماه) عرضه کند که شامل مدل‌های پایه و متوسط می‌شود. او گفت که هر دو مدل دارای طراحی جدید با تناسب بهتر، کیفیت صدای بهبود یافته و کیس شارژ به‌روز شده با درگاه USB-C خواهند بود، در حالی که مدل میان رده دارای قابلیت حذف نویز فعال و یک بلندگو برای ردیابی موقعیت مکانی توسط فایند مای است. مشخص نیست که آیا ایرپادز ارزان‌تر و ایرپادز نسل چهارم پایه یک محصول هستند یا خیر، اما به نظر اظهارات این افشاگر قابل قبول است.

پو همچنین انتظار دارد ایرپادز مکس به‌روز شده هم در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ عرضه شود. گورمن پیش‌تر گفته بود که پورت شارژ USB-C تنها ویژگی جدید برای این هدفون روی گوش خواهد بود و البته احتمال دارد اپل گزینه‌های رنگی جدید را نیز به آن اضافه کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید