خانهاخبار
خداحافظی با محدودیت‌ها: چت‌جی‌پی‌تی برای همه

خداحافظی با محدودیت‌ها: چت‌جی‌پی‌تی برای همه

چت‌جی‌پی‌تی بدون نیاز به حساب کاربری! OpenAI با برداشتن محدودیت ایجاد حساب کاربری، دسترسی به ChatGPT را برای همه آسان‌تر کرد. شما هم‌اکنون می‌توانید بدون نیاز به حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید.
 

۱۴ فروردین ۱۴۰۳

امروز، OpenAI قدم دیگری در جهت گسترش دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی برداشت. اکنون می‌توانید بدون نیاز به ساخت حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید.

با توجه به آمار، بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در ۱۸۵ کشور جهان به صورت هفتگی از ChatGPT استفاده می‌کنند. این شرکت امیدوار است با برداشتن محدودیت ایجاد حساب کاربری، افراد بیشتری را به استفاده از چت‌بات خود ترغیب کند.

امکان استفاده از چت‌‌جی‌پی‌تی بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری به تدریج در حال راه‌اندازی است، بنابراین ممکن است همه به طور همزمان به این قابلیت دسترسی نداشته باشند، اما به طور قطع به‌زودی برای همه فعال خواهد شد.

استفاده از چت‌‌جی‌پی‌تی بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری

همچنین، باید به یاد داشت که OpenAI به صورت پیش‌فرض از تعاملات شما با ChatGPT برای بهبود مدل‌هایش استفاده می‌کند. اما اگر نمی‌خواهید این تعاملات ثبت شوند، حتی بدون ایجاد حساب کاربری می‌توانید این قابلیت را از طریق تنظیمات غیرفعال کنید.

اگر در آینده تصمیم به ایجاد حساب کاربری گرفتید، می‌توانید تاریخچه‌ی گفتگوهای خود را ذخیره و بررسی کنید، چت‌ها را به اشتراک بگذارید و همچنین ویژگی‌های اضافی مانند گفتگوی صوتی و دستورالعمل‌های سفارشی را باز کنید.

OpenAI همچنین اعلام کرده است که «تدابیر حفاظتی محتوای اضافی» را مانند مسدود کردن ورودی‌ها (Prompts) و تولید متن در «دسته‌بندی‌های گسترده‌تری»، معرفی می‌کند. اما به طور خاص به جزئیات آن اشاره نکرده است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید