خانهاخبار
اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی احتمالا یک ماه دیگر معرفی می‌شود

اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی احتمالا یک ماه دیگر معرفی می‌شود

شیائومی میکس فلیپ که اولین گوشی تاشو صدفی این برند محسوب می‌شود به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز خواهد شد. 

۱۴۰۳/۱/۱۴

در سال ۲۰۲۱ میلادی، شیائومی با عرضه نخستین نسخه از سری گوشی‌های تاشو میکس فولد وارد بازار گوشی‌های تاشو شد. حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری چینی به زودی از اولین گوشی تاشو صدفی (فلیپ) خود رونمایی خواهد کرد. 

تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون محصول موردانتظار شیائومی موسوم به شیائومی میکس فلیپ منتشر شده است. برای مثال، وبسایت GSMChina ادعا کرده که این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهد برد. همچنین شایعه شده که میکس فلیپ از دوربین دوگانه برخوردار خواهد شد.

MIX flip.jfif

حالا وبسایت AndroidHeadlines‌ با بررسی عمیق کد‌های منبع HyperOS اطلاعات تازه‌ای از دوربین‌ها، نمایشگر و زمان عرضه شیائومی میکس فلیپ را به اشتراک گذاشته است. 

طبق یافته‌های این وبسایت، شیائومی میکس فلیپ از سنسور Light Hunter 800 (ovx8000) بهره خواهد برد که همان سنسور به کار رفته در ردمی K70 پرو است. این سنسور ۵۰ مگاپیکسلی از اندازه 1/1.55 اینچی بهره می‌برد. 

برای دوربین دوم، شیائومی میکس فلیپ به سنسور OV60A امنی‌ویژن مجهز خواهد شد که از رزولوشن ۶۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند و از اندازه 1/2.8 اینچی بهره می‌برد. این سنسور نیز در گوشی‌هایی مانند موتورولا اج ۴۰ پرو و موتورولا اج ۳۰ اولترا به کار رفته است.

MIX flip 1.jfif

دوربین سلفی نیز در خود سنسور ۳۲ مگاپیکسلی OV32B را جای خواهد داد که در گوشی شیائومی ۱۴ اولترا به کار رفته است. همچنین گزارش شده که نمایشگر گوشی از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند.

شناسه مدل شیائومی میکس فلیپ یعنی 2405CPX3DG / 2405CPX3DC نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا در ماه مه معرفی می‌شود. به علاوه،‌ حرف «G» موجود در شناسه مدل شیائومی میکس فلیپ عرضه این گوشی برای بازارهای جهانی را نیز تایید می‌کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)