خانهاخبار
قیمت موتورولا اج ۵۰ پرو فاش شد؛ ۸۰۰ یورو برای یک میان‌رده پرمیوم!

قیمت موتورولا اج ۵۰ پرو فاش شد؛ ۸۰۰ یورو برای یک میان‌رده پرمیوم!

گزارشی جدید در دسترس قرار گرفته که حاوی برچسب قیمتی گوشی موتورولا برای بازارهای جهانی است. 

۱۳ فروردین ۱۴۰۳

موتورولا در حال آماده‌سازی برای عرضه سه گوشی جدید است که در تاریخ ۳ آوریل (۱۵ فروردین) در کشور هند معرفی می‌شوند. این گوشی‌ها شامل مدل موتورولا اج ۵۰ اولترا، اج ۵۰ پرو و اج ۵۰ فیوژن خواهند بود که نسخه اولترا پرچمدار جدید این برند محسوب‌ می‌شود. 

از سوی دیگر، موتورولا اج ۵۰ پرو و اج ۵۰ فیوژن به ترتیب به عنوان دستگاه‌های میان‌رده و اقتصادی موتورولا عرضه خواهند شد. چند روز پیش، برچسب قیمتی و کانفیگ‌های گوشی اج ۵۰ پرو برای بازار هند فاش شد. حالا به تازگی نیز قیمت این گوشی برای بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفته است.

moto.jpg

افشاگری به نام Paras Guglani تصویری از یک فروشگاه ایتالیایی را به اشتراک گذاشته که موتورولا اج ۵۰ پرو را در وبسایت خود ثبت کرده است. در این وبسایت، کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی با قیمت عجیب ۸۶۵ یورویی لیست شده است.

موتورولا اج ۵۰ پرو یک محصول میان‌رده به شمار می‌رود ولی در حد یک دستگاه پرچمدار قیمت‌گذاری شده است. البته امکان دارد که قیمت گوشی به اشتباه ثبت شده چرا که برچسب قیمتی ۸۰۰ یورویی برای این دستگاه بسیار دور از انتظار است. 

شایان ذکر است که طبق شایعات قبلی، کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی موتورولا اج ۵۰ پرو با قیمت ۴۴٬۹۹۹ روپیه (۵۰۰ یورو / ۵۴۰ دلار) در بازار هند به فروش خواهد رسید. اختلاف قیمت بین نسخه بازار هند و بازار جهانی این گوشی در حدود ۳۶۰ یورو است. تفاوت قیمتی بین نسخه‌های بازار هند و بازارهای جهانی همیشه وجود داشته ولی اختلاف ۳۶۰ یورویی بسیار قابل توجه است.

moto 1.jpg

طبق تایید رسمی موتورولا، اج ۵۰ پرو به نمایشگر ۶٫۵ اینچی p-OLED با رزولوشن تصویر 1.5K مجهز خواهد بود از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و روشنایی ۲۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. با گواهی Pantone، نمایشگر گوشی می‌تواند رنگ‌ها را به شکل دقیقی نمایش دهد.

قلب تپنده موتورولا اج ۵۰ پرو تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه خواهد بود که با اندروید ۱۴ همراه می‌شود. موتورولا تایید کرده که این گوشی سه بروزرسانی اصلی سیستم عامل را دریافت خواهد کرد. 

موتورولا اج ۵۰ پرو همچنین از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.4‌ بهره خواهد برد. سنسور تله‌فوتو این گوشی نیز از زوم اپتیکال ۶ برابری پشتیبانی خواهد کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید