خانهاخبار
میان‌رده وان پلاس از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند!

میان‌رده وان پلاس از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند!

وان پلاس نورد CE 4 که میان‌رده جدید وان پلاس محسوب می‌شود از سرعت شارژ مشابه پرچمدار این برند بهره می‌برد. 

۱۴۰۳/۱/۱۱

میان‌رده جدید وان پلاس موسوم به وان پلاس نورد CE 4 هنوز به طور رسمی معرفی نشده ولی به لطف اعلامیه‌های رسمی این برند و همچنین گزارش‌های غیر رسمی، بخش بزرگی از جزئیات فنی این گوشی تایید و یا فاش شده است. 

حالا به تازگی وبسایت آمازون هند میکروسایت گوشی وان پلاس نورد CE 4‌ را ثبت کرده که بار دیگر در آن مشخصات فنی کلیدی این دستگاه تایید شده است. به علاوه، در میکروسایت گوشی وان پلاس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن یعنی شارژ فوق‌سریع آن ذکر شده است.

nord CE 4.jpg

براساس اطلاعات قرار گرفته در میکروسایت رسمی این گوشی، وان پلاس نورد CE 4 از شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در این راستا، وان پلاس نورد CE 4 به بهترین گوشی سری نورد از نظر سرعت شارژ بدل می‌شود. به علاوه، این گوشی میان‌رده از توان شارژ مشابه وان پلاس ۱۲ بهره می‌برد که بسیار قابل توجه است.

میکروسایت گوشی وان پلاس همچنین تایید کرده که این دستگاه به نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی قابل افزایش و تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه مجهز خواهد شد.

اخیرا نیز شایعه‌ای ادعا کرد که وان پلاس نورد CE 4 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برای نسخه پایه بهره خواهد برد و با باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه خواهد شد.

nord CE 4 1.jpg

سیستم دوربین وان پلاس نورد CE 4 احتمالا شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-600 سونی و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی IMX355 سونی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. میان‌رده وان پلاس با اندروید ۱۴ مبتنی بر OxygenOS 14 و در دو رنگ مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس نورد CE 4 در تاریخ ۱ آوریل (۱۳ فروردین) معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)