خانهاخبار
پرچمدار ریلمی به باتری حجیمی مجهز می‌شود

پرچمدار ریلمی به باتری حجیمی مجهز می‌شود

گواهی FCC به تازگی تایید کرده که ریلمی GT6‌ از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

۱۱ فروردین ۱۴۰۳

ریلمی ظاهرا در حال توسعه یک گوشی پرمیوم به نام ریلمی جی‌تی ۶ (GT6) است که به تازگی در گواهی FCC ثبت شده است. با توجه به قرارگیری این گوشی در گواهی مذکور، به نظر می‌رسد محصول جدید ریلمی برای بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

طبق اطلاعات ثبت‌شده در FCC، ریلمی جی‌تی ۶ به باتری حجیم ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد و از شبکه 5G‌ نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، پرچمدار ریلمی با اندروید ۱۴ مبتنی بر Realme UI 5.0 عرضه خواهد شد. 

GT5.jpg

گواهی FCC نشان داده که ابعاد و وزن این گوشی برابر با ۱۶۲ در ۷۵ در ۸٫۶ میلی‌متر و ۱۹۹ گرم خواهد بود. همچنین باتری ریلمی جی‌تی ۶ از فناوری شارژ SuperVOOC‌ پشتیبانی خواهد کرد که متاسفانه هنوز توان آن مشخص نشده است. 

اخیرا یک گوشی ریلمی با شناسه مدل RMX3851 و تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد. حالا با توجه به این که ریلمی جی‌تی ۶ با شناسه مدل مشابه در FCC لیست شده، به نظر می‌رسد گوشی ریلمی به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز می‌شود.

در حال حاضر، هنوز زمان رونمایی از ریلمی جی‌تی ۶ مشخص نشده ولی نسل قبلی این گوشی یعنی جی‌تی ۵ در ماه اوت معرفی شد. امیدواریم گوشی ریلمی زودتر از نسخه قبلی روانه بازار شود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید