خانهاخبار
جزئیات باتری پیکسل واچ ۳ در یک گواهی ثبت شد

جزئیات باتری پیکسل واچ ۳ در یک گواهی ثبت شد

ساعت موردانتظار گوگل به تازگی در گواهی‌های مختلفی دیده شده که خبر از باتری ۳۰۷ میلی‌آمپر ساعتی آن می‌دهند.

۱۱ فروردین ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، گوگل در حال توسعه نسل جدید محصولات سری پیکسل شامل سری پرچمدار پیکسل ۹ و ساعت پیکسل واچ ۳ است. تا به امروز، شایعات مختلفی پیرامون ساعت گوگل فاش شده ولی اطلاعات چندان دقیقی پیرامون پوشیدنی جدید این برند وجود ندارد.

حالا اما به تازگی پیکسل واچ ۳ در دو گواهی مختلفی ثبت شده که جزئیات حجم باتری آن را تایید کرده‌اند. در این رابطه، این پوشیدنی امروز با شناسه مدل G1QME در دو گواهی Safety Korea و Dekra قرار گرفته است.

pixel.jpg

با توجه به اطلاعات موجود در این دو گواهی، پیکسل واچ ۳ به باتری ۳۰۷ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. در مقایسه با باتری ۳۰۴ میلی‌آمپر ساعتی پیکسل واچ ۲، ظرفیت باتری ساعت جدید گوگل تنها ۳ میلی‌آمپر ساعت زیاد شده است. به علاوه، باتری پیکسل واچ ۳ به نسبت باتری ۲۹۴ میلی‌آمپر ساعتی پیکسل واچ بهبود اندکی داشته است. 

چندی پیش، شایعه‌ای ادعا کرد که پیکسل واچ ۳ امسال در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد ساعت جدید گوگل در دو مدل ۴۵ و ۴۱ میلی‌متری به فروش می‌رسد تا کاربرانی که به ساعت‌های بزرگ علاقه دارند نسخه ۴۵ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ را خریداری کنند.

pixel 1.jpg

قلب تپنده پیکسل واچ ۳ تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل یک خواهد بود که انتظار می‌رود قدرت پردازشی بالایی را در اختیار این ساعت قرار دهد و مصرف انرژی پایینی داشته باشد. همراه با نسخه جدید Wear OS، تراشه قدرتمند ساعت گوگل تجربه کاربری بهبودیافته‌ای را به ارمغان می‌آورد.

گوگل احتمالا امسال نیز پیکسل واچ ۳ را با ظاهر مشابه نسل قبلی یعنی طراحی دایره‌ای‌شکل همراه می‌کند. با این وجود، به نظر می‌رسد برای ایجاد تفاوت ظاهری بین این ساعت و نسل‌های قبلی آن، گوگل برخی تغییرات را در پیکسل واچ ۳ اعمال کند. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید