خانهاخبار
آیفون ۱۶ پرو از فرایند رنگ‌آمیزی متفاوتی استفاده خواهد کرد

آیفون ۱۶ پرو از فرایند رنگ‌آمیزی متفاوتی استفاده خواهد کرد

به نظر می‌رسد که اپل از تجربه قبلی خود در استفاده از تیتانیوم در آیفون ۱۵ پرو درس گرفته و حالا قصد دارد با استفاده از پیشرفت‌هایش در این خصوص، نوعی رنگ آمیزی متفاوت را با ویژگی‌های جدید از جمله براق بودن بیشتر، در آیفون ۱۶ پرو به کار ببرد.

۱۴۰۳/۱/۱۰

شایعه جدیدی از کره جنوبی ادعا می‌کند که مدل‌های آینده آیفون ۱۶ پرو اپل از فرآیندی بهبود یافته برای تکمیل و رنگ آمیزی تیتانیوم استفاده خواهند کرد.

iphone 15 pro camera

طبق خبری که توسط حساب کاربری «yeux1122» در وبلاگ ناور منتشر شده، این فرآیند جدید باعث می‌شود که آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس نسبت به مدل‌های آیفون ۱۵ پرو که دارای روکش برس ‌شده‌ای هستند، صیقلی‌تر به نظر برسند.

به نظر می‌رسد روند تولید بهبود یافته مذکور منجر به ظاهری براق خواهد شد که بیشتر شبیه به مواد فولادی ضد زنگ بسیار براق استفاده شده در آیفون‌های سری پرو قبلی است. با این حال، روکش تیتانیوم جدید در مقایسه با فولاد ضد زنگ کمتر مستعد خراش خواهد بود.

روکش برس ‌شده در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو به طور قابل ‌توجهی نسبت به آیفون‌های سری پرو پیشین بازتاب نور کمتری دارد، کمتر مستعد اثر انگشت است و همچنین نمایان بودن خراش‌ها را کاهش می‌دهد. جدا از ظاهر، استفاده اپل از قاب تیتانیومی برای دستگاه های آیفون ۱۵ پرو وزن دستگاه‌ها را هم کاهش داده است. آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس حدود ۹ درصد سبک‌تر از آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس هستند.

به گفته اپل علاوه بر این، قاب تیتانیومی و زیرسازی آلومینیومی نیز نسبت به مدل‌های پرو نسل قبلی با قاب‌های فولادی ضد زنگ هدایت گرمای بهتری را فراهم می‌کنند.

 در اوایل این هفته شایعه دیگری را شاهد بودیم که مدل‌های آیفون ۱۶ پرو در رنگ‌های جدید تیتانیومی «مشکی فضایی» و «رز» عرضه خواهند شد. ظاهرا «رز» یک سایه طلایی است، در حالی که «مشکی فضایی» می‌تواند جایگزین گزینه بلک تیتانیوم شود. انتظار می‌رود اپل در پاییز سری آیفون ۱۶ را طبق سنت هر ساله خود در ماه سپتامبر (شهریور ماه) عرضه کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)