خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ در آزمون باتری DxOMark دور از انتظار ظاهر شد

گلکسی اس ۲۴ در آزمون باتری DxOMark دور از انتظار ظاهر شد

پرچمدار حال حاضر سامسونگ در تست‌های باتری وبسایت DxOMark عملکردی ضعیف‌تر از آیفون ۱۵ و حتی گلکسی اس ۲۳ داشته است.

۱۴۰۳/۱/۱۰

حدودا سه ماه از معرفی و عرضه سری گلکسی اس ۲۴ می‌گذرد و کاربران زیادی پرچمدارهای جدید سامسونگ را خریداری کرده‌اند. آمار و ارقام نیز نشان داده‌اند که فروش سری گلکسی اس ۲۴ در بازارهای جهانی موفق بوده است.

بررسی‌های انجام‌شده تایید کرده‌اند که سه پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا دستگاه‌هایی قدرتمند و کارآمد هستند. با این وجود، وبسایت DxOMark ادعا کرده که گوشی گلکسی اس ۲۴ در زمینه باتری ضعیف‌تر از نسل قبلی است. 

Galaxy S24

در تست‌های فنی بخش باتری وبسایت DxOMark، گلکسی اس ۲۴ امتیاز ۱۰۷ را به خود اختصاص داده و در رده ۱۲۳ لیست این وبسایت جای گرفته است. با این امتیاز، گلکسی اس ۲۴ اندکی ضعیف‌تر از نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس ۲۳ ظاهر شده است.

رقیب اصلی پرچمدار سامسونگ یعنی آیفون ۱۵ نیز عملکرد بهتری نسبت به این گوشی داشته است، برای مقایسه، ارزان‌ترین مدل سری آیفون ۱۵ به باتری ۳۳۴۹ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که ظرفیت آن حدود ۱۶ درصد کمتر از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس ۲۴ است.

Galaxy S24 Battery test chart

در بررسی‌های فنی، باتری گلکسی اس ۲۴ در حالتی که دستگاه در فضای بیرون بوده و یا گوشی در حال پخش موسیقی و یا برقراری تماس صوتی بوده عملکرد نامناسبی داشته است. ویژگی Quick Charge گوشی نیز اصلا سریع نیست و با توان شارژ ۲۵ واتی، شارژ کامل گوشی به ۹۹ دقیقه زمان نیاز دارد. شارژ ۸۰ درصدی گوشی نیز در عرض ۴۹ دقیقه انجام می‌شود.

باتری گلکسی اس ۲۴ در زمان اجرای بازی‌ها و پخش ویدئوها عملکرد خوبی داشته است. به علاوه، شارژ بی‌سیم گوشی بهتر از قبل شده و زمان شارژ دستگاه به صورت بی‌سیم کاهش قابل توجهی داشته است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)