خانهاخبار
این گوشی ریلمی از طراحی مشابه گلکسی اس ۲۲ بهره می‌برد

این گوشی ریلمی از طراحی مشابه گلکسی اس ۲۲ بهره می‌برد

ریلمی به زودی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی می‌کند که ظاهر آن یادآور طراحی سری گلکسی اس ۲۲ است. 

۱۴۰۳/۱/۹

ریلمی به تازگی تاریخ رونمایی از نسخه جدید گوشی‌های سری C‌ موسوم به ریلمی C65 را تایید کرده است. این گوشی که هفته آینده برای بازار ویتنام معرفی می‌شود تا به امروز در گواهی‌های مختلفی ثبت شده است. 

برند چینی اعلام کرده که ریلمی C65 در تاریخ ۴ آوریل مصادف با ۱۶ فروردین رونمایی خواهد شد. تیزر رسمی این گوشی نشان می‌دهد که ریلمی در محصول جدید خود از طراحی جدیدی بهره برده که چندان بی‌شباهت نیز به سری پرچمدار سال ۲۰۲۲ سامسونگ نیست. 

Realme C65

با توجه به تیزر رسمی، ریلمی C65 از فریم تخت برخوردار خواهد شد که کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور در سمت راست آن قرار گرفته‌اند. البته به نظر می‌رسد کلید پاور با سنسور اثرانگشت ادغام خواهد شد. پنل پشتی گوشی نیز با جلای براق همراه خواهد شد. 

ریلمی با عرضه C65 زبان طراحی جدیدی را معرفی می‌کند که مشابه آنچه در سری گلکسی اس ۲۲ دیده‌ایم است. در این راستا، گوشی ریلمی از ماژول دوربین مستطیلی‌شکلی بهره می‌برد که با فریم دستگاه یکپارچه شده است. سه حلقه دوربین این گوشی به طور عمودی در زیر هم جای خواهند داشت. یک تیزر دیگر نیز تایید کرده که ریلمی C65 در دو رنگ مشکی و بنفش به فروش می‌رسد.

گواهی TUV‌ نشان داده که ریلمی C65 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز خواهد شد. پایگاه اطلاعاتی FCC تایید کرده که ریلمی C65‌ با اندروید ۱۴ روانه بازار می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)