خانهاخبار
گلکسی M55 معرفی شد؛ اسنپدراگون ۷ نسل یک و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

گلکسی M55 معرفی شد؛ اسنپدراگون ۷ نسل یک و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

سامسونگ به تازگی از میان‌رده جدیدی رونمایی کرده که به دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه کوالکام مجهز است.

۱۴۰۳/۱/۹

سامسونگ امروز از گوشی گلکسی M55 برای بازار برزیل رونمایی کرد که میان‌رده جدید این برند محسوب می‌شود. شایعات اولیه ادعا کرده بودند که گلکسی M55 به عنوان نسخه ری‌برند گلکسی A55 روانه بازار خواهد شد.

حالا اما در حالی که طراحی میان‌رده جدید سامسونگ با نسخه نسل جدید سری گلکسی A تفاوتی ندارد، گلکسی M55 با مشخصات فنی متفاوتی همراه شده است. 

طبق اعلام رسمی سامسونگ، گلکسی M55 به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است که می‌تواند به روشنایی ۱۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. این نمایشگر همچنین در خود سنسور اثرانگشت را جای داده است. 

M55.jpg

قلب تپنده گلکسی M55 تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک است که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی دریافت می‌کند. این تراشه همچنین با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

از نظر قابلیت‌های اتصالی، میان‌رده سامسونگ از وای‌فای ۶، بلوتوث نسخه ۵٫۲، NFC‌ و درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی با اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.1 روانه بازار می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته گلکسی M55 دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی آن است. پنل پشتی گوشی همچنین میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. برای علاقه‌مندان به موسیقی، گلکسی M55 از دو اسپیکر استریو بهره می‌برد. 

بدنه این گوشی از جنس پلی‌کربنات است و با گواهی ضدآب و گردوغبار IP67 همراه شده است. ضخامت و وزن گلکسی M55‌ برابر با ۷٫۸ میلی‌متر و ۱۸۰ گرم اعلام شده است. 

گلکسی M55 با قیمت ۲٬۶۹۹ رئال برزیل معرفی شده که معادل دلاری آن برابر با ۵۴۰ دلار می‌شود. رنگ‌بندی گوشی نیز شامل رنگ‌های سبز و آبی تیره است. انتظار می‌رود در طی هفته‌های جاری، گلکسی M55‌ برای بازارهای مختلفی از جمله هند معرفی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)