خانهاخبار
بهترین مدل گوشی‌های اوپو کدام است؟

بهترین مدل گوشی‌های اوپو کدام است؟

اوپو (OPPO)، یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه فناوری در جهان است که بیشتر بابت گوشی‌های هوشمند خود شناخته می‌شود. 

۱۴۰۳/۱/۷
1.jpg

گوشی‌های اوپو به دلیل کیفیت بالای ساخت، طراحی زیبا، باتری قوی با قابلیت شارژ سریع و همچنین فناوری پیشرفته دوربین، به رقیب جدید برندهای مطرح جهان در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

اوپو با عرضه طیف متنوعی از گوشی، از میان‌رده تا قاتل پرچمدار، انتخاب را برای مخاطب خود ساده‌تر کرده است. گوشی‌های سری A میان‌رده‌ها، سری F پرچمدارها و سری رنو (Reno) قاتل پرچمدار هستند. در این مقاله به معرفی بهترین مدل‌های گوشی اوپو می‌پردازیم.

مدل رنو 10 (Reno 10 5G) اوپو

یکی از بهترین مدل‌های گوشی اوپو، بی‌شک رنو 10 با دوربین فوق‌العاده باکیفیت و باتری قوی است. 

دوربین باکیفیت این گوشی مجهز به فناوری هوش مصنوعی و دارای لنز تله‌ فوتو با رزولوشن 64 مگاپیکسلی است و به دلیل توانایی تنظیم فاصله کانونی در موقعیت‌های مختلف، یکی از بهترین دوربین‌های گوشی برای عکاسی پرتره محسوب می‌شود. 

صفحه نمایش رنو 10 با فناوری AMOLED دارای ابعاد 6.7 اینچی با نرخ تازه‌سازی یا رفرش‌ریت 120 هرتز است و همین ویژگی آن را به محبوب‌ترین مدل گوشی اوپو برای حرفه‌ای‌ها تبدیل کرده است. 

2.jpg

ویژگی دیگری که رنو 10 را در بین بهترین مدل گوشی‌های اوپو قرار می‌دهد، باتری لیتیومی آن با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر با قابلیت فست شارژ است.

برای رسیدن شارژ این گوشی از 0 تا 50%، تنها به 11 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت و همین باعث می‌شود تا تقریبا همیشه گوشی خود را آماده‌به‌کار داشته باشید. 

مدل A98 (A98 5G) اوپو 

A98 یکی از بهترین گوشی‌ های اوپو و یک مدل میان‌رده با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی 5G است.

ویژگی قابل‌توجه این مدل، دوربین عقب 64 میگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی و سنسور تشخیص عمق تصویر و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با رزولوشن p 1080 است که عکاسی با موبایل را حرفه‌ای‌تر می‌کند. 

مدل A98 با طراحی زیبا و قاب رنگین‌کمانی، دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت و تراشه 8 هسته‌ای Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G ساخته‌شده با فناوری 6 نانومتری است. 

رم 8 گیگابایتی این مدل گوشی اوپو، به‌علاوه نرم‌افزار توسعه رم هوشمند (Smart RAM Expansion)، آن را به ابزاری قوی برای اجرای برنامه‌های سنگین‌تر تبدیل می‌کند. 

نکته مهم دیگر در تبدیل A98 به یکی از بهترین گوشی‌های اوپو، سرعت فوق‌العاده شارژ باتری آن است که برای شارژ کامل تنها 44 دقیقه زمان نیاز دارد.

باتری 5000 میلی‌آمپری این گوشی، چندین ساعت تماس و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند و تا 4 سال، سالم می‌ماند. 

 

مدل A78 (A78 5G) اوپو 

یکی از بهترین گوشی‌های اوپو یک مدل میان‌رده پشتیبان 5G به‌نام A78 است که با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی و قدرت تشخیص عمق 2 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل به‌راحتی با مدل‌های هم‌رده خود رقابت می‌کند. 

گوشی A78 اوپو دارای پردازنده 8 هسته‌ای MediaTek 6833، حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت است. 

نکته جالب توجه دیگر آن، باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع است و می‌تواند ظرف 15 دقیقه، به اندازه صرف یک وعده کوچک صبحانه، به شارژ 43 درصدی برسد و این میزان شارژ برای بیرون زدن از خانه و انجام کارها، دست کم تا ظهر کافی خواهد بود. 

3.jpg

مدل A58 اوپو

یک مدل دیگر از بهترین گوشی‌های اوپو، A58 با صفحه نمایشگر 6.72 اینچی، از سری A گوشی‌های اوپو دارای تراشه 8 هسته‌ای مدیاتک MT6769 Helio G85 است و با حافظه داخلی 128 و رم 8 گیگابایت عرضه می‌شود. 

دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز به سنسور تشخیص عمق تصویر و همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی یکی از امتیازهای اصلی مدل A58 به حساب می‌آید.

جذابیت دیگر آن، باتری قوی لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع و حداکثر توان شارژ 33 وات است که ظرف 30 دقیقه به میزان شارژ 56% می‌رسد.

اگرچه این مدل توانایی پشتیبانی از فناوری 5G را ندارد، اما ویژگی‌های دیگری که برشمردیم، به‌راحتی آن را در میان بهترین گوشی‌های اوپو قرار می‌دهد. برای خرید بهترین گوشی‌های اوپو در ایران می‌توانید از طریق سایت دیجی‌لند اقدام کنید.

سخن پایانی؛ انتخاب بهترین مدل گوشی اوپو

گوشی‌های اوپو پس از آزمودن و تسلط بر بازارهای بزرگی مانند چین، هند و چندین کشور دیگر، به بازار ایران وارد شده‌اند. اوپو بر باتری قوی و شارژ سریع، کیفیت دوربین و طراحی زیبای گوشی‌های خود تاکید دارد.

از بهترین گوشی‌های اوپو می‌توان به مدل رنو 10، A58، A98 و A78 اشاره کرد که در این مقاله ویژگی‌های هر کدام با جزئیات بررسی شد. 

شما کدام مدل را می‌پسندید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)