خانهاخبار
رندر آنر مجیک فلیپ نمایشگر کاور بزرگ آن را نشان می‌دهد

رندر آنر مجیک فلیپ نمایشگر کاور بزرگ آن را نشان می‌دهد

آنر در حال توسعه اولین گوشی تاشو فلیپ خود است که حالا طراحی آن در تصویری رندری فاش شده است.

۱۴۰۳/۱/۷

مدیرعامل برند آنر، ژائو مینگ، اخیرا تایید کرد که این شرکت در حال توسعه اولین گوشی تاشو فلیپ خود است که در طی سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. حالا به تازگی تصویری رندری از این گوشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo‌ منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

honor.jpg

اولین گوشی تاشو آنر احتمالا آنر مجیک فلیپ نام خواهد داشت. به علاوه، افشاگری که رندر این گوشی را به اشتراک گذاشته ادعا کرده آنر حدود دو سال زمان برای ساخت مجیک فلیپ صرف کرده است. ظاهرا محصول موردانتظار آنر تا پایان سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهد شد.

همانطور که در این تصویر مشخص است، آنر مجیک فلیپ به نمایشگر کاور بزرگی مجهز خواهد شد که یادآور نمایشگر ثانویه موتورولا ریزر ۴۰ اولترا است. به علاوه، دو دوربین دستگاه نیز به صورت عمودی در نمایشگر کاور دستگاه جای گرفته‌اند. به نظر می‌رسد نیمه پایینی آنر مجیک فلیپ از چرم مصنوعی ساخته شده است.

honor 1.jpg

طبق گزارش‌های قبلی، آنر مجیک فلیپ به نازک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشو فلیپ بازار بدل خواهد شد. همچنین شایعه شده که این گوشی به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود آنر گوشی تاشو خود را به عنوان رقیب گوشی‌هایی مانند شیائومی میکس فلیپ و گلکسی زد فلیپ ۶ روانه بازار چین کند. جدا از این دستگاه،‌ آنر احتمالا از دو گوشی تاشو دیگر به نام آنر مجیک V3 و آنر مجیک V Purse 2 نیز در طی سال جاری میلادی رونمایی خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)