خانهاخبار
اپل به زودی قابلیت به‌روزرسانی آیفون‌ها را به صورت آکبند و داخل جعبه راه‌اندازی می‌کند

اپل به زودی قابلیت به‌روزرسانی آیفون‌ها را به صورت آکبند و داخل جعبه راه‌اندازی می‌کند

سیستم مورد نظر موسوم به «Presto» به کارمندان خرده فروشی این شرکت امکان می‌دهد تا آیفون‌های داخل فروشگاه را قبل از فروش با یک فرایند جالب آپدیت کنند تا خریداران آیفون‌هایی که مربوط به سال‌های قبل هستند، دیگر با روشن کردن دستگاهشان، از به‌روزرسانی گوشی خود بی‌نیاز باشند.

۱۴۰۳/۱/۷

اپل قرار است سیستم جدیدی را راه‌اندازی کند که به کارکنان فروشگاه‌های خرده‌فروشی اجازه می‌دهد تا نرم ‌افزار آیفون‌ها را قبل از فروش به‌صورت بی‌سیم به‌روزرسانی کنند، بدون اینکه آنها را از جعبه خارج کنند.

اپل استور

مارک گورمن از بلومبرگ در جدیدترین نسخه از خبرنامه خود می‌نویسد که سیستم این انحصاری جدید به نام «Presto» بر مگ سیف و سایر فناوری‌های بی‌سیم متکی است. او افزوده که سیستم مذکور در ماه آوریل (فروردین ماه) به طور گسترده در سراسر آمریکا عرضه می‌شود و اپل قصد دارد تا اوایل تابستان این فناوری را در تمام فروشگاه‌های خرده فروشی آمریکا داشته باشد.

گورمن اولین بار در ماه اکتبر (مهرماه ۱۴۰۲) بود که در مورد این سیستم بی‌سیم گزارش داد و آن را به عنوان یک «دستگاه پد مانند اختصاصی» توصیف کرد که کارکنان فروشگاه‌های خرده فروشی می‌توانند یک جعبه آیفون مهر و موم شده را روی آن قرار دهند. این سیستم به صورت بی‌سیم آیفون داخل آن را روشن می‌کند، نرم افزار آن را به آخرین نسخه موجود به‌روز می‌کند و سپس آن را خاموش می‌کند.

اپل Presto را به عنوان راهی برای جلوگیری از فروش آیفون در فروشگاه‌های خرده‌فروشی با نرم‌افزار قدیمی توسعه داده است. به عنوان مثال، سری آیفون ۱۵ با iOS 17 عرضه شد، اما اپل متعاقبا iOS 17.0.1 را قبل از عرضه این دستگاه ها منتشر کرد. این به‌روزرسانی نقطه‌ای برای رفع مشکلی که مانع از انتقال مستقیم داده‌ها از آیفون دیگری در طول فرآیند راه‌اندازی اولیه می‌شد، مورد نیاز بود.

این بدان معناست که دارندگان جدید آیفون ۱۵ باید خودشان دستگاه‌ها را به عنوان بخشی از فرآیند راه‌اندازی به‌روزرسانی می‌کردند، یا اگر تصمیم گرفتند دستگاه را به‌عنوان آیفون جدید راه‌اندازی کنند و بعدا داده‌ها را منتقل کنند، باید به‌صورت دستی از طریق برنامه تنظیمات و قسمت آپدیت، دستگاه‌ها را به‌روزرسانی کنند. بنابراین پس از عرضه «Presto» چنین سناریویی قابل اجتناب خواهد بود و فرآیند راه‌اندازی را برای کاربران نهایی ساده‌تر می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)