خانهاخبار
گلکسی واچ ۷ احتمالا در سه مدل عرضه خواهد شد

گلکسی واچ ۷ احتمالا در سه مدل عرضه خواهد شد

به تازگی گزارشی منتشر شده مبنی بر این که سامسونگ نسل جدید‌ ساعت‌های خود را در سه مدل روانه بازار می‌کند.

۱۴۰۳/۱/۶

به مانند همیشه، سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود موسوم به سری گلکسی واچ رونمایی خواهد کرد. دومین رویداد آنپکد سامسونگ احتمالا در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۴ میلادی برگزار خواهد شد.

انتظار داریم در رویداد پیش‌رو سامسونگ گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ و همچنین ساعت‌های سری گلکسی واچ ۷ معرفی شوند. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ظاهرا سامسونگ ساعت‌های موردانتظار خود را با یک غافلگیری بزرگ همراه خواهد کرد. در این رابطه، شایعه شده که غول فناوری کره امسال سه مدل از سری گلکسی واچ ۷ را روانه بازار خواهد کرد. 

Watch 6.jpg

در حال حاضر، نام سه مدل سری گلکسی واچ ۷ مشخص نشده ولی شناسه مدل‌ آن‌ها در دسترس کاربران قرار گرفته است. نسخه اول سری گلکسی واچ ۷ از دو شناسه مدل SM-L300 و SM-L305 بهره خواهد برد. از سوی دیگر، دومین نسخه نیز با دو شناسه مدل SM-L310 و SM-L315 همراه می‌شود. آخرین مدل نیز از شناسه‌های SM-L700 و SM-L705 برخوردار خواهد شد. نسخه‌هایی که شناسه‌ آن‌ها با عدد ۵ به پایان می‌رسد ظاهرا از قابلیت eSIM پشتیبانی می‌کنند.

حافظه داخلی سری گلکسی واچ ۷ احتمالا دو برابر افزایش پیدا می‌کند و از ۱۶ گیگابایت نسل قبلی به ۳۲ گیگابایت خواهد رسید. حافظه بالاتر به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌های بیشتری نصب کنند و یا آهنگ‌های بیشتری را در ساعت خود ذخیره کنند.

طبق گزارش‌های پیشین،‌ سری گلکسی واچ ۷ به اولین محصول سامسونگ بدل خواهد شد که با تراشه ۳ نانومتری همراه می‌شود. گفته شده این تراشه تا ۵۰ درصد به نسبت نسل قبلی کم‌مصرف‌تر است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)