خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ ۵ دو بهبود مهم را به همراه خواهد داشت

گلکسی زد فلیپ ۵ دو بهبود مهم را به همراه خواهد داشت

گزارشی ادعا کرده که نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ در حافظه رم بیشتری عرضه می‌شود و به نمایشگر کاور ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد.

۶ فروردین ۱۴۰۳

بیشتر از دو ماه از عرضه سری پرچمدار گلکسی اس ۲۴ گذشته و حالا توجه سامسونگ به رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ معطوف شده است. این دو گوشی ظاهرا با بهبودهای مختلفی همراه خواهند شد که ارزش خرید آن‌ها بالا می‌برد.

طبق گزارش یک افشاگر، گلکسی زد فلیپ ۶ برای اولین بار در تاریخ سری زد فلیپ در دو نسخه تراشه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه خواهد شد. در صورت صحت این موضوع، سامسونگ برای نخستین بار از یک تراشه اگزینوس در سری گلکسی زد خود استفاده خواهد کرد.

Z flip 5.jpg

همانطور که می‌دانیم، تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ موجود در برخی از نسخه‌های گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس عملکرد بسیار خوبی داشته و احتمال دارد که سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ را به همین تراشه مجهز کند. 

این افشاگر همچنین اذعان داشته که گلکسی زد فلیپ ۶ در دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. در واقع، حافظه رم بیشتر یکی از بهبودهای اصلی این گوشی در مقایسه با نسل قبلی یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ به شمار می‌رود. البته گلکسی زد فلیپ ۶ همچنان در دو کانفیگ حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. 

دیگر بهبود مهم گلکسی زد فلیپ ۶ به نمایشگر کاور آن مربوط می‌شود چرا که شایعه شده نمایشگر خارجی این گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی احتمالی گوشی تاشو جدید سامسونگ می‌توان به باتری حجیم‌تر ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.1.1 اشاره کرد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید