خانهاخبار
مشکل عجیب گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ بوی ناخوشایند اس پن!

مشکل عجیب گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ بوی ناخوشایند اس پن!

تعدادی از کاربران گلکسی اس ۲۴ اولترا گزارش کرده‌اند که قلم هوشمند این گوشی بوی پلاستیک سوخته می‌دهد.

۵ فروردین ۱۴۰۳

گلکسی اس ۲۴ اولترا به لطف نمایشگر باکیفیت، سخت‌افزار، دوربین‌های کارآمد و قابلیت‌های کاربردی هوش مصنوعی یکی از بهترین پرچمدارهای سال ۲۰۲۴ میلادی محسوب می‌شود. یکی از مهمترین ویژگی‌های این گوشی قلم هوشمند اس پن است که قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

به کمک اس پن، کاربران می‌توانند به نوشتن و یا طراحی بپردازند، از نمایشگر اسکرین‌شات بگیرند و عکسبرداری کنند. حالا اما به نظر می‌رسد این قلم دچار مشکلی عجیب شده که اگر بینی حساسی دارید، قطعا شما را آزار می‌دهد. 

S pen.jfif

یک کاربر به نام LatitfiYil با انتشار گزارشی در رددیت ادعا کرده که قلم اس پن گلکسی اس ۲۴ اولترا بوی بدی می‌دهد. در واقع، به نظر می‌رسد این قلم بوی پلاستیک سوخته می‌دهد که اصلا بوی خوشایندی نیست. 

پس از انتشار این گزارش، کاربران دیگری نیز اعلام کرده‌اند که قلم هوشمند گوشی‌های آن‌ها نیز دچار مشکل مشابهی شده و بوی پلاستیک سوخته می‌دهد. بوی سوختگی این حس را به کاربر القا می‌کند که انگار قلم اس پن توسط اجزای داخلی دستگاه حرارت زیادی دیده است. 

S pen 1.jpg

یکی از مدیران انجمن کاربری سامسونگ ادعا کرده که جای نگرانی نیست و کاربران می‌توانند بدون مشکل از قلم هوشمند گلکسی اس ۲۴ اولترا استفاده کنند. طبق گفته‌های این فرد، زمانی که قلم اس پن درون محفظه آن قرار دارد، حرارت تولید‌شده از اجزای داخلی سبب می‌شود که پلاستیک موجود در اس پن داغ شود. زمانی که دما به حالت عادی برگردد، بوی قلم نیز از بین می‌رود. 

شایان ذکر است که مشکل مذکور تنها به قلم گلکسی اس ۲۴ اولترا محدود نیست و برخی از کاربران گلکسی اس ۲۲ اولترا و اس ۲۳ اولترا نیز مشکل مشابهی را گزارش کرده‌اند. البته همه کاربران اذعان داشته‌اند که علی‌رغم بوی پلاستیک سوخته، هیچ مشکلی در عملکرد و ظاهر اس پن به وجود نیامده است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید