خانهاخبار
رندر گلکسی M55‌ طراحی آشنای آن را نشان می‌دهد

رندر گلکسی M55‌ طراحی آشنای آن را نشان می‌دهد

میان‌رده جدید سامسونگ ظاهرا با طراحی مشابه نسل قبلی خود عرضه خواهد شد.

۴ فروردین ۱۴۰۳

انتظار می‌رود سامسونگ به زودی از میان‌رده جدید خود موسوم به گلکسی M55‌ رونمایی کند. در این راستا، محصول جدید غول فناوری کره در گواهی‌های مختلفی ثبت شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهند. 

امروز نیز افشاگری به نام Mukul Sharma تصویری واقعی از نمای جانبی گلکسی M55‌ را به اشتراک گذاشت که ضخامت اندک آن را نشان می‌داد. حالا به تازگی نیز رندری از این گوشی فاش شده که حاوی طراحی پنل جلویی و پشتی دستگاه است. 

Galaxy M55.jpg

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، گلکسی M55 با طراحی مشابه نسل قبلی یعنی گلکسی M54 همراه خواهد شد. البته به نظر می‌رسد حاشیه‌های نمایشگر میان‌رده جدید سامسونگ اندکی کاهش پیدا کرده است. 

جدا از حاشیه‌های باریک‌تر، پنل جلویی دستگاه همچنان میزبان نمایشگر حفره‌دار خواهد بود. در پنل پشتی نیز سه دوربین دیده می‌شود که لنزهای آن به صورت عمودی در زیر هم جای گرفته‌اند. در سمت راست بدنه گوشی نیز کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور جای دارند. 

M55.jpg

تصویر واقعی گلکسی M55

رندر گلکسی M55 تایید می‌کند که این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی روشن عرضه می‌شود. تصویر واقعی این گوشی همچنان نشان می‌دهد که گلکسی M55 نازک‌ترین گوشی تاریخ سری گلکسی M خواهد بود. 

از نظر مشخصات فنی، گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که گلکسی M55 به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک مجهز خواهد بود و در دو نسخه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. 

پنل جلویی گوشی در خود نمایشگر ۶٫۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را جای خواهد داد. این نمایشگر می‌تواند به نرخ روشنایی حداکثری ۱۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

سیستم دوربین میان‌رده سامسونگ شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی گلکسی M55 می‌توان به اندروید ۱۴ (مبتنی بر One UI 6.0)، درگاه کارت حافظه microSD، بلوتوث نسخه ۵٫۲ و NFC اشاره کرد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید