خانهاخبار
موتورولا اج ۵۰ فیوژن با اسنپدراگون ۶ نسل یک در گیک‌بنچ لیست شد

موتورولا اج ۵۰ فیوژن با اسنپدراگون ۶ نسل یک در گیک‌بنچ لیست شد

به تازگی میان‌رده موتورولا در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و تراشه به کار رفته در آن تایید شد. 

۴ فروردین ۱۴۰۳

همانطو که می‌دانیم، موتورولا در تاریخ ۳ آوریل مصادف با ۱۵ فروردین از گوشی جدید خود موسوم به موتورولا اج ۵۰ پرو (Motorola Edge 50 Pro) رونمایی خواهد کرد. البته این گوشی تنها مدل سری اج ۵۰ نیست و موتورولا قصد دارد که یک گوشی دیگر را نیز از این سری عرضه کند. 

مدل دوم سری اج ۵۰ محصولی میان‌رده به نام موتورولا اج ۵۰ فیوژن (Motorola Edge 50 Fusion) خواهد بود که هفته گذشته مشخصات فنی آن لو رفت. حالا به تازگی میان‌رده موتورولا در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و جزئيات سخت‌افزاری آن تایید شد.

edge 50 Fusion.jpg

موتورولا اج ۵۰ فیوژن با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک و حافظه رم ۸ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. با این تراشه، میان‌رده موتورولا در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۹۱۳ و ۲۶۲۹ را به خود اختصاص داده است. 

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ، موتورولا اج ۵۰ فیوژن با اندروید ۱۴ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

edge 30 fusion.jpg

موتورولا اج ۳۰ فیوژن

براساس گزارش‌های قبلی، میان‌رده موتورولا به نمایشگر ۶٫۷ اینچی P-OLED مجهز خواهد شد که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. این گوشی همچنین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. انرژی موردنیاز دستگاه نیز توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۸ واتی تامین خواهد شد. 

با گواهی IP68، موتورولا اج ۵۰ فیوژن در برابر آب و گردو‌غبار مقاوم خواهد بود. در نهایت باید اشاره کرد که گوشی موتورولا در سه رنگ صورتی،‌ سبز و آبی عرضه خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید