خانهاخبار
مدل تجاری سرفیس ۱۰ پرو با بهبودهای نمایشگر و پردازنده از راه رسید

مدل تجاری سرفیس ۱۰ پرو با بهبودهای نمایشگر و پردازنده از راه رسید

مایکروسافت به تازگی از نسل جدید تبلت هیبریدی خود رونمایی کرده که در دو نسخه پردازنده Core Ultra 5 135U و Core Ultra 7 165U عرضه خواهد شد.

۳ فروردین ۱۴۰۳

مایکروسافت امروز از نسل جدید تبلت هیبریدی خود موسوم به سرفیس پرو ۱۰ پرده‌برداری کرده که با بهبودهایی در زمینه نمایشگر، پردازنده و وبکم همراه شده است. در حال حاضر، غول فناوری آمریکایی از نسخه تجاری این تبلت رونمایی کرده ولی کاربران معمولی نیز می‌توانند این نسخه را خریداری کنند. 

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که مدل مصرف‌کنندگان سرفیس پرو ۱۰ در بهار سال جاری و با مشخصاتی مانند نمایشگر اولد و تراشه مبتنی بر اسنپدراگون X الیت معرفی می‌شود. مایکروسافت اخیرا تایید کرد که در تاریخ ۲۰ مه سال جاری (۳۱ اردیبهشت) رویدادی را برگزار می‌کند که در طی آن احتمالا مدل مصرف‌کنندگان سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپتاپ ۶ رونمایی خواهند شد. 

Surace pro 10.jpg

طبق تایید رسمی، نسخه تجاری سرفیس پرو ۱۰ در دو نسخه پردازنده Core Ultra 5 135U و Core Ultra 7 165U عرضه خواهد شد. هر دوی این کانفیگ‌ها به باتری ۴۸ وات‌ساعتی مجهز هستند. 

نسخه تجاری سرفیس پرو ۱۰ در چهار مدل حافظه رم ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی LPDDR5x و چهار نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی SSD PCIe Gen 4 روانه بازار خواهد شد. 

Surface pro 10 2.jpg

پنل جلویی محصول جدید مایکروسافت یک میزبان نمایشگر ۱۳ اینچی IPS است که از رزولوشن تصویر 2.8K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. روشنایی این نمایشگر تا ۳۳ درصد بیشتر شده و به ۶۰۰ نیت رسیده است. نمایشگر سرفیس پرو ۱۰ همچنین از یک پوشش جدید ضد انعکاس نیز برخوردار شده است. 

Surface pro 10 1.jpg

مایکروسافت به نسخه تجاری سرفیس پرو ۱۰ یک وبکم با رزولوشن 1440p اضافه کرده با لنز فوق عریض ۱۱۴ درجه‌ای همراه شده است. صفحه کلید Type Cover دستگاه نیز حالا از دکمه اختصاصی دستیار هوش مصنوعی کوپایلت بهره می‌برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که سرفیس پرو ۱۰ برای نسخه پردازنده Core Ultra 7 165U با برچسب قیمتی بین ۱۱۹۹ و ۱۶۹۹ دلار قابل سفارش خواهد بود. 



جدیدترین‌ اخبار

vivo-V40-SE-4g-gsm-ir
میان‌رده جدید ویوو به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شارژ ۸۰ واتی مجهز است

ویوو به تازگی از نسخه 4G ویوو V40 SE رونمایی کرده که علی‌رغم برچسب قیمتی اقتصادی، مشخصات فنی قابل‌توجهی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-gsm-ir
مدل پلاس ناتینگ فون 2a به تراشه دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو مجهز است

ناتینگ به تازگی تراشه به‌کاررفته در گوشی ناتینگ فون 2a پلاس را تایید کرده که دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو نام دارد.  

بیشتر بخوانید
Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید