خانهاخبار
سامسونگ احتمالا با تراشه گلکسی زد فلیپ ۶ کاربران را غافلگیر می‌کند!

سامسونگ احتمالا با تراشه گلکسی زد فلیپ ۶ کاربران را غافلگیر می‌کند!

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده گوشی تاشو موردانتظار سامسونگ به تراشه پرچمدار اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز خواهد شد. 

۲ فروردین ۱۴۰۳

در گذشته، کاربران دیدگاه خوبی نسبت به تراشه‌های سری اگزینوس نداشته و اعتماد خود را نسبت به سخت‌افزار اختصاصی سامسونگ از دست داده بودند. البته نباید از عملکرد فنی نامناسب برخی از نسخه‌های اگزینوس که از مشکلاتی مانند تولید حرارت زیاد و مصرف بالای انرژی رنج می‌بردند نیز نباید غافل شویم.

با معرفی و عرضه تراشه اگزینوس ۲۴۰۰، شرایط به طور کلی تغییر پیدا کرد و بار دیگر توجه کاربران به سوی تراشه پرچمدار سامسونگ جلب شد. این تراشه قدرتمند که در برخی از مدل‌های گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس به کار رفته موفق شد که عملکردی در حد تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه از خود نشان دهد. 

با موفقیت چشمگیر تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ در سری گلکسی اس ۲۴، حالا به نظر می‌رسد سامسونگ در درنظر دارد که از تراشه قدرتمند خود در یکی از محصولات مهم خود استفاده کند.

revegnus.jfif

افشاگری شناخته‌شده به نام Revegnus با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که گلکسی زد فلیپ ۶ احتمالا با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ همراه خواهد شد. نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در ماه ژوئیه سال جاری میلادی از راه خواهد رسید.

از لحاظ اقتصادی، بهره‌مندی از تراشه اختصاصی اگزینوس ۲۴۰۰ سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت گلکسی زد فلیپ ۶ خواهد شد و سامسونگ می‌تواند از بودجه ذخیره‌شده برای بهبود دیگر بخش‌های گوشی استفاده کند.

گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ به لطف برچسب قیمتی معقول و قابلیت‌های کاربردی به محبوب‌ترین گوشی‌های تاشو بازار بدل شده‌اند و همه ساله فروش موفقی را تجربه می‌کنند. حالا باید دید که آیا استفاده از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ تاثیری در فروش گلکسی زد فلیپ ۶ خواهد داشت و یا کاربران به مانند قبل از گوشی سامسونگ استقبال می‌کنند.

Z flip.jpg

اگزینوس ۲۴۰۰ از یک هسته کورتکس X4 با فرکانس ۳٫۲ گیگاهرتزی، دو هسته کورتکس A720 با فرکانس ۲٫۹ گیگاهرتزی، دو هسته کورتکس A720 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A520 با فرکانس ۱٫۹۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید