خانهاخبار
تبلت جدید سامسونگ با قرارگیری در گوگل پلی به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

تبلت جدید سامسونگ با قرارگیری در گوگل پلی به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

نسخه جدید گلکسی تب اس ۶ لایت به تازگی در گواهی گوگل پلی لیست شده و مشخصات فنی آن فاش شده است. 

۲ فروردین ۱۴۰۳

همانطور که شایعات مختلف ادعا کرده‌اند، سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه تبلت مقرون به صرفه خود موسوم به گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) است. این تبلت تا به امروز در گواهی‌های مختلفی ثبت شده است. 

حالا به تازگی گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) در پایگاه اطلاعاتی گوگل پلی قرار گرفته و بخشی از مشخصات فنی و همچنین طراحی پنل جلویی آن تایید شده است. با قرارگیری این تبلت در گوگل پلی، انتظار داریم که محصول جدید سامسونگ به زودی معرفی شود. 

tab s6 lite 1.jpg

گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) با شناسه مدل SM-P625 در گوگل پلی ثبت شده که به نسخه LTE آن اختصاص دارد. این گواهی تایید می‌کند که نمایشگر تبلت سامسونگ از رزولوشن تصویر ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ و تراکم پیکسلی 240ppi پشتیبانی می‌کند. 

قلب تپنده تبلت اقتصادی سامسونگ یک تراشه هشت هسته‌ای است که از اسم رمز Samsung s5e8825 بهره می‌برد. پردازنده مرکزی این تراشه از دو هسته کورتکس A78 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی و شش هسته کورتکس A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی برخوردار است. پردازنده گرافیکی این سخت‌افزار نیز Mali-G68 است. با این مشخصات فنی، گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) ظاهرا به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز خواهد شد.

گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) با حافظه رم ۴ گیگابایتی در گوگل پلی لیست شده که انتظار می‌رود با دو نسخه حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی همراه شود. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی دستگاه قابل افزایش خواهد بود. 

tab s6 lite.jpg

طبق اطلاعات قرار گرفته در گواهی‌های قبلی، گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) از باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۵ واتی بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود این تبلت از قلم هوشمند اس پن نیز پشتیبانی کند. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و اندروید ۱۴ را نام برد. 

گزارش‌های غیررسمی ادعا کرده‌اند که نسخه وای‌فای گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) با کانفیگ رم ۴ / حافظه ۶۴ گیگابایتی برچسب قیمتی ۴۲۹ یورویی را به همراه خواهد داشت. از سوی دیگر، مدل LTE این کانفیگ با قیمت ۴۵۹ یورویی به فروش خواهد رسید. رنگ‌بندی تبلت سامسونگ شامل رنگ‌های سبز،‌ صورتی و خاکستری می‌شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید