خانهاخبار
وبسایت DxOMark: آنر مجیک ۶ پرو به بهترین سیستم دوربین بازار مجهز است

وبسایت DxOMark: آنر مجیک ۶ پرو به بهترین سیستم دوربین بازار مجهز است

پرچمدار جدید آنر در بررسی‌های وبسایت DxOMark‌ بسیار موفق ظاهر شده و در صدر لیست بهترین گوشی‌های بازار از نظر دوربین قرار گرفته است. 

۲ فروردین ۱۴۰۳

هفته گذشته، گوشی اوپو فایند X7 اولترا به همراه هواوی میت ۶۰ پرو پلاس به جایگاه اول لیست وبسایت DxOMark از نظر عملکرد دوربین دست پیدا کرد. حالا به تازگی پرچمدار جدید آنر موسوم مجیک ۶ پرو که ماه گذشته میلادی برای بازارهای جهانی معرفی شد در رتبه نخست این لیست قرار گرفته است.

magic 6 pro.jpg

مجیک ۶ پرو به لطف سیستم دوربین و قابلیت‌های تصویربرداری خود دو گوشی اوپو فایند X7 اولترا و هواوی میت ۶۰ پرو پلاس را شکست داده است. 

سیستم دوربین پرچمدار جدید آنر به قرار زیر است:

  • دوربین اصلی: سنسور ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.28 اینچی، گشودگی دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/2.0، لرزشگیر اپتیکال
  • دوربین فوق عریض: سنسور ۵۰ مگاپیکسلی 1/2.88 اینچی، گشودگی دیافراگم f/2.0، فوکوس خودکار
  • دوربین تله‌فوتو:‌ سنسور ۱۸۰ مگاپیکسلی 1/1.4 اینچی، گشودگی دیافراگم f/2.6، فوکوس خودکار، لرزشگیر اپتیکال

دوربین‌های آنر مجیک ۶ پرو در همه تست‌های انجام‌شده وبسایت DxOMark به نتایج درخشانی دست پیدا کرده و امتیاز کلی ۱۵۸ را به خود اختصاص داده است. در بخش عکاسی، پرچمدار آنر به لطف بازتولید دقیق رنگ‌ها و ارائه دامنه پویایی عالی بالاترین امتیاز یعنی ۱۶۰ را کسب کرده است. 

یکی از نقاط قوت دوربین مجیک ۶ پرو فوکوس خودکار است چرا که این پرچمدار می‌تواند در هر شرایطی فوکوس سریعی و دقیقی را در اختیار کاربران قرار دهد. 

magic 6 pro 1.jpg

آنر مجیک ۶ پرو در بخش قابلیت‌های بزرگنمایی به خصوص دوربین فوق عریض و بزرگنمایی در حین فیلمبرداری عملکرد قدرتمندی را از خود نشان داده است. در این راستا، اکسپوژر و ثبت رنگ لنز فوق عریض دستگاه پیشرفته ظاهر شده و سنسور تله‌فوتو به خوبی جزئیات را ثبت کرده است.

فیلمبرداری HDR آنر مجیک ۶ پرو توانایی بسیار بالایی در ثبت دقیق رنگ‌ها دارد و در شرایط نوری مختلف نیز تراز سفیدی به بهترین شکل تنظیم شده است. نویز بسیار کمی نیز در ویدئوهای ثبت‌شده وجود داشته است.  



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید