خانهاخبار
موتورولا اج ۵۰ پرو احتمالا به تراشه پرچمدار مجهز نخواهد بود!

موتورولا اج ۵۰ پرو احتمالا به تراشه پرچمدار مجهز نخواهد بود!

در حالی که انتظار می‌رفت گوشی جدید موتورولا با تراشه قدرتمندی عرضه شود، بنچمارک گیک‌بنچ به تازگی نشان داده که این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه مجهز است.

۲ فروردین ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، موتورولا در تاریخ ۳ آوریل (۱۵ فروردین) از گوشی جدید خود موسوم به موتورولا اج ۵۰ پرو (Motorola Edge 50 Pro) رونمایی خواهد کرد. تا به امروز، موتورولا جزئیات فنی مرتبط به نمایشگر و دوربین گوشی خود را تایید کرده است.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، موتورولا اج ۵۰ پرو به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده و نوع تراشه و حافظه رم به کار رفته در آن فاش شده است. 

edge 50 pro 1.jpg

طبق اطلاعات قرار گرفته در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ، موتورولا اج ۵۰ پرو به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه مجهز خواهد بود. پردازنده مرکزی این تراشه از چهار هسته با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی، سه هسته با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی و یک هسته با فرکانس ۲٫۶۳ گیگاهرتزی بهره می‌برد. 

در صورتی لیست گیک‌بنچ فاش‌شده درست باشد، موتورولا اج ۵۰ پرو با پسرفت عجیبی در زمینه سخت‌افزار همراه خواهد شد. سال گذشته، موتورولا اج ۴۰ پرو با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل دو عرضه شد. 

برند لنوو اخیرا تایید کرد که گوشی موتو X50 اولترا (نسخه بازار چین موتورولا اج ۵۰ پرو) با تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه همراه می‌شود. در این رابطه، انتظار می‌رفت که گوشی اج ۵۰ پرو نیز از تراشه مشابه بهره ببرد. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که چرا دو نسخه بازار جهانی و چین پرچمدار موتورولا از تراشه متفاوتی بهره می‌برند.

edge 50 pro.jpg

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، موتورولا اج ۵۰ پرو موفق به کسب امتیازهای ۱۰۹۷ و ۳۱۱۴ شده است. این گوشی همچنین با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۴ در گیک‌بنچ لیست شده است. 

میکروسایت موتورولا اج ۵۰ پرو نشان می‌دهد که این گوشی به نمایشگر امولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، رزولوشن تصویر 1.5K و روشنایی حداکثری ۲۰۰۰ نیتی مجهز خواهد بود. همچنین نمایشگر و سیستم دوربین پرچمدار موتورولا به دلیل نمایش و ثبت دقیق‌ رنگ‌ها توسط سیستم Pantone تایید شده‌اند. موتورولا اج ۵۰ پرو در سه رنگ به فروش خواهد رسید و از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید