خانهاخبار
نسخه اقتصادی گلکسی زد فولد ۶ احتمالا از گلکسی اس ۲۴ ارزان‌تر خواهد بود

نسخه اقتصادی گلکسی زد فولد ۶ احتمالا از گلکسی اس ۲۴ ارزان‌تر خواهد بود

یک خبرگزاری کره‌ای ادعا کرده که نسخه مقرون به صرفه گلکسی زد فولد ۶ با قیمت پایین‌تر از ۸۰۰ دلار عرضه می‌شود.

۲۹ اسفند ۱۴۰۲

در طی چند ماه گذشته، گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند که سامسونگ در حال توسعه دو مدل از گلکسی زد فولد ۶ است.

در حالی که بخشی از شایعات اذعان داشته‌اند که مدل دوم نسخه ارزان‌قیمت گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود، برخی گزارش‌ها ضمن رد این ادعا گفته‌اند که گوشی موردنظر در واقع به عنوان مدل اولترا و گران‌تر محصول تاشو سامسونگ عرضه می‌شود.

 حالا اما گزارشی جدید در دسترس قرار گرفته که اعلام می‌کند مدل دوم گلکسی زد فولد ۶ محصولی مقرون به صرفه است که با قیمت معقولی به دست کاربران می‌رسد. 

Z fold 5.jpg

یک نشریه کره‌ای به نام SisaJournal-e ادعا کرده که سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه ارزان‌قیمت گلکسی زد فولد ۶ است. این خبرگزاری اذعان داشته که گوشی تاشو مقرون به صرفه سامسونگ کمتر از ۸۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. 

در صورت صحت این گزارش، نسخه مقرون به صرفه گلکسی زد فولد ۶ به طرز قابل توجهی ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۵ (۱۸۰۰ دلار) خواهد بود. این گوشی حتی از نسخه استاندارد سری گلکسی اس ۲۴ با قیمت ۸۰۰ دلار نیز ارزان‌تر خواهد بود.

برای دستیابی به این برچسب قیمتی، سامسونگ ظاهرا مجبور خواهد شد که تغییراتی را در گوشی تاشو خود اعمال کند. گزارش شده که نسخه ارزان گلکسی زد فولد ۶ در زمینه‌های نمایشگر، پردازنده و باتری پسرفت‌هایی خواهد داشت. سیستم دوربین گوشی نیز به جای سه سنسور از دو سنسور برخوردار خواهد شد. 

چند هفته پیش، شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر این که مدل دوم گلکسی زد فولد ۶ از اسم رمز Q6a بهره می‌برد. افشاگر شناخته‌شده، Roland Quandt، در آن زمان ادعا کرد که در طی رویداد MWC 2024 به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهند مدل Q6a گران‌تر از گلکسی زد فولد ۶ استاندارد خواهد بود. 

با توجه به گزارش‌های ضد و نقیض پیرامون مدل دوم گلکسی زد فولد، به نظر می‌رسد برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر درباره این گوشی باید تا زمان رونمایی از نسل جدید تاشو‌های سامسونگ صبر کنیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید