خانهاخبار
شیائومی سیوی ۴ پرو به جدیدترین تراشه کوالکام مجهز است

شیائومی سیوی ۴ پرو به جدیدترین تراشه کوالکام مجهز است

شیائومی امروز تایید کرد که گوشی جدید این برند از تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه بهره خواهد برد.

۱۴۰۲/۱۲/۲۹

شایعات ادعا کرده‌اند که شیائومی در حال توسعه یک گوشی جدید از سری سیوی (Civi) است که احتمالا به زودی معرفی می‌شود. در طی چند وقت گذشته، این گوشی شیائومی در گواهی‌های مختلفی لیست شده بود. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی با به اشتراک‌گذاری تیزری رسما خبر از عرضه شیائومی سیوی ۴ پرو (Xiaomi Civi 4 Pro) داده است. در این تیزر همچنین به تراشه موجود در نسل جدید سری سیوی اشاره شده است.

civi 4 pro.jpg

طبق تایید رسمی شیائومی، گوشی سیوی ۴ پرو به تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز خواهد بود که امروز توسط کوالکام معرفی شد. با این تراشه قدرتمند، به نظر می‌رسد شیائومی سیوی ۴ پرو یک گوشی میان‌رده پرمیوم و یا قابل پرچمدار خواهد بود. 

Civi 3.jpg

شیائومی سیوی ۳

گواهی 3C اخیرا تایید کرد که شیائومی سیوی ۴ پرو از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، این گوشی ظاهرا با سیستم عامل اختصاصی HyperOS عرضه خواهد شد. افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station نیز ادعا کرده که شیائومی سیوی ۴ پرو با بهبودهای قابل توجهی در زمینه نمایشگر، عملکرد، دوربین و حتی طراحی همراه خواهد شد. 

شایان ذکر است که طبق گفته‌های افشاگر DCS، شیائومی سیوی ۴ پرو احتمالا با نام شیائومی ۱۴ لایت در اختیار بازارهای جهانی قرار خواهد گرفت. 

civi 4 pro 1.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که متاسفانه دیگر جزئيات فنی شیائومی سیوی ۴ پرو مشخص نشده ولی انتظار می‌رود شیائومی به زودی دیگر مشخصات فنی این گوشی را اعلام کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)