خانهاخبار
ویوو زمان رونمایی از گوشی‌های تاشو خود را تایید کرد

ویوو زمان رونمایی از گوشی‌های تاشو خود را تایید کرد

گوشی‌های تاشو ویوو X فولد ۳ و ویوو X فولد ۳ پرو در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۳ رونمایی خواهند شد.

۱۴۰۲/۱۲/۲۸

ویوو امروز زمان رونمایی از دو گوشی تاشو موردانتظار خود موسوم به ویوو X فولد ۳ و ویوو X فولد ۳ پرو را تایید کرد. در این راستا، سری ویوو X فولد ۳ در تاریخ ۲۶ مارس (۷ فروردین ۱۴۰۳) برای بازار چین معرفی خواهد شد. 

تا به امروز، گزارش‌های فراوانی پیرامون گوشی‌های تاشو ویوو منتشر شده که بخش بزرگی از مشخصات فنی آن‌ها را فاش کرده‌اند. برای مثال، هفته گذشته پوسترهای تبلیغاتی سری ویوو X فولد ۳ در اختیار کاربران قرار گرفت که حاوی جزئیات قابلیت‌های این دو گوشی بوده است. 

X fold.jpg

طبق اطلاعات قرارگرفته در این پوسترها، گوشی‌های تاشو ویوو در حالت بازشده از ضخامت بسیار کمی بهره می‌برند. برای مقایسه، ضخامت سری ویوو X فولد ۳ (در حالت بازشده) حتی از ضخامت ۵٫۱ میلی‌متری ویوو X5 مکس که باریک‌ترین گوشی دنیا محسوب می‌شود نیز کمتر است. همچنین وزن این دو دستگاه نیز به طرز قابل توجهی پایین خواهد بود.

ویوو X فولد ۳ پرو به اولین گوشی تاشو جهان بدل خواهد شد که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه می‌شود در حالی که ویوو X فولد ۳ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. 

جدا از سخت‌افزار قدرتمند، سری ویوو X فولد ۳ همچنین به نمایشگر‌های باکیفیتی نیز مجهز خواهند شد. در این رابطه، گزارش شده که گوشی‌های ویوو از نمایشگر داخلی امولد ۸٫۰۳ اینچی با رزولوشن تصویر 2K و نرخ روشنایی ۳۰۰۰ نیتی بهره خواهند برد. نمایشگر کاور نیز ۶٫۵ اینچی خواهد بود. هر دوی این نمایشگر‌ها میزبان سنسور اثرانگشت اولتراسونیک نیز هستند.

X fold 1.jpg

طراحی رسمی ویوو X فولد ۳ پرو

شایعات ادعا کرده‌اند که سری ویوو X فولد ۳ برای تصویربرداری از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. تمامی این سنسورها از لرزشگیر اپتیکال نیز برخوردار خواهند شد. 

در بخش نرم‌افزار،‌ سری ویوو X فولد ۳ احتمالا با اندروید ۱۴ مبتنی بر OriginOS 4 عرضه خواهد شد. انرژی موردنیاز این محصولات نیز توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ باسیم ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی تامین خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X‌ فولد ۳ احتمالا با قیمت ۷٬۹۹۹ یوآن (۱۱۱۳ دلار) به فروش خواهد رسید. از سوی دیگر، ویوو X فولد ۳ پرو نیز برچسب قیمتی ۹٬۹۹۹ یوآن (۱۳۹۱ دلار)‌ را به همراه خواهد داشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)