خانهاخبار
اپل قرار است نام اپل آیدی را تغییر دهد

اپل قرار است نام اپل آیدی را تغییر دهد

مارک گورمن افشاگر معروف امروز خبر داده که اپل قصد دارد نام «اپل آیدی» را به «اپل اکانت» تغییر دهد. تغییری که به گفته او با معرفی iOS 18 انجام خواهد شد.

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

مک رومرز اولین بار چندی پیش بود که گزارش داد اپل در اوایل سال جاری قصد دارد «اپل آیدی» را به «اپل اکانت» در پلتفرم‌های نرم افزاری و وب سایت‌های خود مانند آیکلود تغییر نام دهد و اکنون مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ هم این تغییر را تایید کرده است.

iOS-17-Passkey-With-Apple-ACCOUNT-Feature.jpg

گورمن امروز در خبرنامه Power On خود گفته که نام تجاری جدید «اپل اکانت» اواخر امسال هم به صورت آنلاین و هم در نسخه‌های نرم‌ افزار اصلی بعدی اپل مانند iOS 18 برای آیفون و watchOS 11 برای اپل واچ استفاده خواهد شد.

اپل پیش‌تر به وجوه اضافه شده به اپل آیدی با عنوان «موجودی اپل اکانت» اشاره کرده بود؛ اما امروز گورمن گفته که گروهی برای این منظور (تغییر نام اپل آیدی) در شرکت وجود دارد تا روی این قضیه کار کنند. با این تغییر نام تجاری در اواخر سال جاری، انتظار می‌رود که اصطلاح اپل آیدی به طور کامل حذف شود، نامی که بیش از دو دهه این شرکت و البته کاربران آن از آن استفاده کرده‌اند. دلیل اپل پشت این تصمیم مشخص نیست، اما به طور قطع «اپل اکانت» نام تجاری ساده‌تری خواهد بود.

اپل پیش ‌نمایش iOS 18 و دیگر به‌روزرسانی‌های اصلی نرم ‌افزار را در کنفرانس توسعه‌ دهندگان خود (WWDC) در ماه ژوئن (خرداد ماه ۱۴۰۳) انجام خواهد داد و احتمالا تغییر نام تجاری به «اپل اکانت» در آن زمان اعلام خواهد شد. در نهایت این به‌روزرسانی‌ها طبق روال هر سال در ماه سپتامبر (شهریور ماه ۱۴۰۳) به طور عمومی منتشر خواهند شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید