خانهاخبار
ریلمی جی‌تی نئو ۶ با تراشه جدید کوالکام در آنتوتو ثبت شد

ریلمی جی‌تی نئو ۶ با تراشه جدید کوالکام در آنتوتو ثبت شد

گوشی جدید برند ریلمی که به تراشه معرفی‌نشده اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز است در بنچمارک آنتوتو لیست شده است. 

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

برند ریلمی اخیرا تایید کرد که به زودی گوشی ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE را برای بازار چین عرضه خواهد کرد. همچنین این برند اعلام کرده که گوشی مذکور به تراشه معرفی‌نشده اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه مجهز خواهد شد. 

جدا از این گوشی، گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که ریلمی یک گوشی دیگر به نام ریلمی جی‌تی نئو ۶ را نیز معرفی خواهد کرد که از یک تراشه جدید متعلق به سری اسنپدراگون ۸ برخوردار خواهد شد. 

در ماه فوریه سال جاری میلادی، یک گوشی برند ریلمی با شناسه مدل RMX3851 در پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت. حالا اما این گوشی با شناسه مدل مشابه در بنچمارک آنتوتو ثبت شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. 

realme GT Neo 6.jpg

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ریلمی جی‌تی نئو ۶ که ظاهرا به تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز است موفق شده در بنچمارک آنتوتو به امتیاز کلی ۱٬۸۴۶٬۷۷۵ را به خود اختصاص دهد. کوالکام احتمالا این تراشه را فردا (۱۸ مارس / ۲۸ فروردین) به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. 

شایعات پیشین ادعا کرده‌اند که تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه احتمالا نسخه ضعیف‌شده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه محسوب خواهد شد. گزارش شده این سخت‌افزار از یک هسته اصلی با فرکانس ۳٫۰۱ گیگاهرتزی، چهار هسته کورتکس A720 با فرکانس ۲٫۶۱ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A520 با فرکانس ۱٫۸۴ گیگاهرتزی بهره خواهد برد. 

realme.jpg

ریلمی جی‌تی نئو ۵

از سوی دیگر، ریلمی جی‌تی نئو ۶ نیز احتمالا از نمایشگر اولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن تصویر 1.5K برخوردار خواهد شد و با حافظه رم تا ۲۴ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و شارژ ۱۰۰ واتی را نام برد. 

جدا از بازار چین، به نظر می‌رسد ریلمی جی‌تی نئو ۶ احتمالا برای بازارهای جهانی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت چرا که این گوشی در گواهی‌های مختلف متعلق به بازارهای اروپا، هند و اندونزی لیست شده است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید