خانهاخبار
نمایشگر و دوربین‌های گلکسی A35 و A55 مورد تحسین DxOMark قرار گرفت

نمایشگر و دوربین‌های گلکسی A35 و A55 مورد تحسین DxOMark قرار گرفت

موسسه DxOMark به تازگی عملکرد نمایشگر و سیستم دوربین میان‌رده‌های سامسونگ را مورد آزمایش قرار داده است.

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

هفته گذشته، سامسونگ دو میان‌رده خود یعنی گلکسی A35 و گلکسی A55 را روانه بازارهای جهانی کرد. حالا اندکی پس از عرضه رسمی این گوشی‌ها، موسسه DxOMark به تازگی عملکرد نمایشگر و سیستم دوربین گلکسی A35 و گلکسی A55 را زیر ذره‌بین برده است. این دو گوشی در آزمایش‌های DxOMark عملکرد قابل توجهی را از خود نشان داده‌اند.

طبق بررسی‌های انجام‌شده، گلکسی A35 و گلکسی A55 در رده قیمتی خود موفق شدند که در رتبه اول لیست DxOMark از نظر عملکرد نمایشگر قرار بگیرند. به طور دقیق‌تر، گلکسی A35 به بهترین نمایشگر در بین گوشی‌های زیر ۳۰۰ دلار مجهز شده و گلکسی A55‌ نیز در رده قیمتی زیر ۵۰۰ دلار بالاترین امتیاز را ثبت کرده است. 

A55.jpg

گلکسی A35 در آزمون روشنایی نمایشگر موفق شده به نرخ روشنایی ۱۳۴۴ نیتی دست پیدا کند. از سوی دیگر، گلکسی A55‌ نیز نرخ روشنایی ۱۶۳۸ نیتی را ثبت کرده است. برای مقایسه، گلکسی اس ۲۳ که پرچمدار سال گذشته سامسونگ محسوب می‌شود در بررسی‌های DxOMark روشنایی ۱۶۰۰ نیت را ثبت کرده است. این موضوع به روشنی عملکرد چشمگیر گلکسی A55 را تایید می‌کند.

موسسه DxOMark همچنین نمایشگر دو میان‌رده سامسونگ را به دلیل نمایش دقیق رنگ‌ها تحسین کرده و اذعان داشته که این گوشی‌ها در زمینه پخش ویدئوهای HDR نیز عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

گلکسی A35 در زمینه عملکرد دوربین و در رده قیمتی خود نیز جایگاه دوم را کسب کرده است. این میان‌رده در عکاسی فضای بیرونی و ضبط ویدئو موفق ظاهر شده و اکثر رقبای خود را شکست داده است. 

A35.jpg

در زمینه قابلیت‌ها و عملکرد تصویربرداری، گلکسی A55 به اندازه برادر کوچک‌تر خود عملکرد خوبی نداشته و در رده ۱۵ لیست DxOMark (رده قیمتی ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار) جای گرفته است. این گوشی ظاهرا در ثبت تصاویری که سوژه در حال حرکت بوده مشکلاتی داشته و در شرایط نوری ضعیف نیز چندان قدرتمند ظاهر نشده است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید