خانهاخبار
سفر در زمان با اینستاگرام؛ پست‌گذاری با تاریخ گذشته به زودی ممکن می‌شود

سفر در زمان با اینستاگرام؛ پست‌گذاری با تاریخ گذشته به زودی ممکن می‌شود

اینستاگرام در حال بررسی امکان انتشار پست با تاریخ گذشته (Post to the past) است. این قابلیت جدید، تجربه کاربری را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

 

۲۶ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش یک منبع قابل اعتماد، اینستاگرام در حال بررسی امکان فراهم آوردن قابلیت جدیدی به نام «Post to the past» یا همان انتشار با تاریخ گذشته برای کاربران خود است.

به نظر می‌رسد که این برنامه محبوب تلاش می‌کند تا با اضافه کردن این قابلیت مهم، تجربه کاربری را برای کاربران خود بهبود بخشد. این گزارش مبتنی بر یک اسکرین‌شات از پستی است که اخیراً توسط الکساندرو پالوزی، یکی از افشاگران معتبر، در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده است.

قابلیت جدید اینستاگرام «Post to the past» یا انتشار با تاریخ گذشته

در این اسکرین‌شات، گزینه «Post to the past» (انتشار با تاریخ گذشته) در میان گزینه‌های اشتراک‌گذاری دیده می‌شود، که نشان از اضافه شدن این قابلیت جدید به اینستاگرام است.

هرچند الکساندرو پالوزی جزئیات بیشتری درباره نحوه به دست آوردن این اطلاعات ارائه نداده است، اما او به عنوان یک منبع قابل اعتماد در افشاگری‌های مرتبط با پیشرفت‌های اینستاگرام شناخته می‌شود.

به نظر می‌رسد که این اقدام اینستاگرام قدم مهمی در جهت ارتقای سرویس خود برداشته و به کاربران فرصتی جدید برای اشتراک‌گذاری محتواهای‌شان با تاریخ‌گذشته را فراهم خواهد کرد.

این قابلیت که با یک آیکون تقویم مشخص می‌شود و در بالای گزینه «Boost post» قرار دارد، یک فلش در سمت راست دارد که به نظر می‌رسد با ضربه زدن روی آن، تاریخ مورد نظر برای انتشار پست به گذشته انتخاب می‌شود.

هرچند که این قابلیت هنوز در دسترس نیست، اما اینکه جنبه‌ها و پیامدهای آن چه خواهد بود، موضوع مورد بحث قرار گرفته است. این موضوع ممکن است به مشکلات و سوءتفاهم‌هایی در موقعیت‌های مختلف، از مشاجرات ساده تا دعاوی حقوقی، منجر شود.

این افشاگری، جدیدترین مورد از مجموعه ویژگی‌های آتی برای محصولات متا (Meta) است که Paluzzi طی روزهای اخیر به آن‌ها اشاره کرده است.

از جمله پیشرفت‌های آتی که در این افشاگری آمده، امکان ارسال فایل در پیام‌های مستقیم اینستاگرام (Instagram DMs)، فرمت جدید استوری به نام Shot و یک ابزار دوربین به نام حالت Pop-mode است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید