خانهاخبار
رندرهای هواوی بند ۹ فاش شدند؛ طراحی مشابه نسل قبلی

رندرهای هواوی بند ۹ فاش شدند؛ طراحی مشابه نسل قبلی

هواوی قصد دارد به زودی از یک پوشیدنی جدید به نام هواوی بند ۹ رونمایی کند که حالا در تصاویری رندری دیده شده است. 

۲۶ اسفند ۱۴۰۲

هواوی چندی پیش تایید کرد که به زودی از یک مچ‌بند هوشمند به نام هواوی بند ۹ برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی رندرها و مشخصات فنی این پوشیدنی موردانتظار فاش شده است. 

در حالی که هواوی اعلام کرده که هواوی بند ۹ عصر جدیدی را در زمینه طراحی مچ‌بندهای هوشمند و قابلیت پایشگر خواب آغاز خواهد کرد، این گزارش جدید نشان می‌دهد که پوشیدنی هواوی از طراحی مشابه نسل قبلی هواوی بند ۸ بهره خواهد برد.

Huwaei band 9.jpg

خبرگزاری آلمانی WinFuture رندرها و مشخصات فنی هواوی بند ۹ را به اشتراک گذاشته است. همانطور که در این تصاویر مشخص است، هواوی بند ۹ با نمایشگر مستطیلی‌شکل، گوشه‌های گرد و یک کلید سخت‌افزاری از ظاهر مشابه هواوی بند ۸ برخوردار است. 

band 9 2.jpg

طبق گزارش وبسایت Winfuture، هواوی بند ۹ در رنگ‌های آبی، مشکی، زرد، صورتی و سفید عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد نسخه آبی‌رنگ این پوشیدنی از بند پارچه‌ای بهره می‌برد در حالی که دیگر مدل‌ها بند سیلیکونی را به همراه خواهند داشت. 

band 9 3.jpg

شباهت‌های بین هواوی بند ۹ و بند ۸ تنها به طراحی آن‌ها ختم نمی‌شود و این پوشیدنی‌ها ظاهرا از مشخصات فنی مشابه نیز بهره می‌برند. در این رابطه، گزارش شده که هواوی بند ۹ به نمایشگر امولد ۱٫۴۷ اینچی لمسی با رزولوشن تصویر ۳۶۸ در ۱۹۴ مجهز خواهد شد. 

band 9 1.jpg

ظرفیت باتری هواوی بند ۹ نیز برابر با ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که تفاوتی با نسل قبلی ندارد. همچنین این پوشیدنی تا فشار ۵ اتسمفری آب (عمق ۵۰ متری آب) مقاوم خواهد بود. حتی قیمت دستگاه نیز مشابه نسل قبلی خواهد بود و هواوی بند ۹ با برچسب قیمتی ۵۹ یورویی به فروش خواهد رسید. 

در حال  حاضر، هواوی هنوز زمان رونمایی و عرضه هواوی بند ۹ را تایید نکرده ولی انتظار داریم که این جزئیات نیز به زودی در دسترس قرار بگیرند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید