خانهاخبار
آیپد پرو در سال ۲۰۲۸ نمایشگر اولد دولایه خواهد داشت

آیپد پرو در سال ۲۰۲۸ نمایشگر اولد دولایه خواهد داشت

اپل احتمالا در سال ۲۰۲۸ میلادی سری آیپد ایر را به نمایشگر اولد استاندارد مجهز خواهد کرد در حالی که مدل‌های آیپد پرو با نمایشگر اولد دولایه همراه می‌شوند. 

 

۲۶ اسفند ۱۴۰۲

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که اپل امسال نسل جدید سری آیپد پرو را با نمایشگر اولد همراه خواهد کرد. در این راستا، پیش‌بینی شده که فروش مدل‌های جدید آیپد پرو در طی سال جاری میلادی افزایش چشمگیری پیدا می‌کند و از ۹ میلیون واحد نیز فراتر خواهد رفت. 

سامسونگ و ال‌جی وظیفه توسعه و تامین نمایشگر‌های اولد نسل جدید سری آیپد پرو را برعهده دارند. آیپد‌های پرمیوم اپل احتمالا در بازه زمانی ماه‌های آوریل تا ژوئن معرفی خواهند شد.

ipad pro.jpg

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد که در مدل‌های بیشتری از سری آیپد از نمایشگر اولد استفاده بکند. به تازگی شایعه‌ای ادعا کرده که آیپد ایر در سال ۲۰۲۸ میلادی به نمایشگر اولد یک‌لایه مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، مدل‌های آیپد پرو نیز در همان سال احتمالا با نمایشگر اولد دولایه همراه‌ می‌شوند.

به طور کلی، نمایشگرهای اولد دولایه قادرند که به نرخ روشنایی بیشتری دست پیدا کنند و همچنین انرژی کمتری در مقایسه با نمایشگرهای معمولی مصرف می‌کنند. عمر نمایشگر‌های دولایه نیز به طرز چشمگیری بیشتر از نمونه‌های استاندارد آن‌ها است. 

تحلیلگران همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که اپل در سال ۲۰۲۶ میلادی از یک آيفون تاشو با نمایشگر ۷ و یا ۸ اینچی رونمایی خواهد کرد. نمایشگر این دستگاه احتمالا با روشنایی چشمگیر و کیفیت تصویر بالا همراه می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که جدا از تبلت‌ها، انتظار داریم که نمایشگر اولد نیز در لپتاپ‌های بیشتری به کار رود. در حال حاضر، استقبال از لپتاپ‌های اولد بالا بوده چرا که این نمایشگر‌ها عملکرد بهتری در مقایسه با پنل‌های ال‌سی‌دی دارند. 



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید