خانهاخبار
دوام باتری وان پلاس Ace 3V بیشتر از وان پلاس ۱۲ خواهد بود!

دوام باتری وان پلاس Ace 3V بیشتر از وان پلاس ۱۲ خواهد بود!

وان پلاس چندین تیزر از میان‌رده خود را به اشتراک گذاشته که جزئیات جدیدی از آن را تایید می‌کنند.

۲۵ اسفند ۱۴۰۲

روز گذشته، وان پلاس تایید کرد که میان‌رده جدید این برند موسوم به وان پلاس Ace 3V هفته آینده از راه می‌رسد. حالا این برند امروز چندین تیزر مربوط به میان‌رده موردانتظار خود را به اشتراک گذاشت که بخشی از مشخصات فنی این دستگاه را تایید می‌کنند.

طبق اطلاعات قرار گرفته در تیزرهای رسمی، وان پلاس Ace 3V در یک کانفیگ با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی UFS 4.0 عرضه خواهد شد. برای یک محصول میان‌رده، این کانفیگ بسیار چشمگیر است چرا که معمولا گوشی‌های پرچمدار با حافظه داخلی UFS 4.0 یا حافظه رم LPDDR5x همراه می‌شوند. 

 

رییس شعبه چین وان پلاس همچنین تایید کرده که این گوشی از عمر باتری بسیار بالایی بهره خواهد برد. در واقع،‌ وان پلاس Ace 3V از نظر عمر و دوام باتری عملکرد بهتری از گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲ داشته و قادر است تا مدت زمان زیادی کاربران را همراهی کند.

وان پلاس اعلام کرده که وان پلاس Ace 3V به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه مجهز خواهد شد. این تراشه که قرار است هفته آینده به صورت رسمی معرفی شود یک سخت‌افزار میان‌رده پرمیوم به شمار می‌رود که در گوشی ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE نیز به کار خواهد رفت. 

 

گزارش شده که وان پلاس Ace 3V‌ با نام وان پلاس نورد ۴ و یا نورد ۵ برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. با توجه به این که گوشی Ace 2V نیز با نام وان پلاس نورد ۳ نیز روانه بازارهای جهانی شد، به نظر می‌رسد Ace 3V نیز با استراتژی مشابه برای بازارهای بین‌المللی معرفی خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید