خانهاخبار
رندرها و مشخصات فنی موتورولا اج ۵۰ فیوژن فاش شد

رندرها و مشخصات فنی موتورولا اج ۵۰ فیوژن فاش شد

به تازگی گزارشی منتشر شده که حاوی مشخصات فنی و رندرهای میان‌رده جدید موتورولا است.

۲۵ اسفند ۱۴۰۲

موتورولا روز گذشته اعلام کرد که در تاریخ ۳ آوریل مصادف با ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ رویداد بزرگی را برگزار خواهد کرد. در حالی که انتظار داریم در رویداد موردنظر گوشی جدید سری اج (Edge) معرفی شود، هنوز مشخص نیست که این گوشی کدام یک از دستگاه‌های موتورولا اج ۵۰، اج ۵۰ پرو و یا اج ۵۰ فیوژن است. 

حالا اما به تازگی افشاگری شناخته‌شده به نام ایوان بلس عرضه گوشی موتورولا اج ۵۰ فیوژن (Motorola Edge 50 Fusion) را تایید کرد. به علاوه، تصاویر رندری و بخشی از مشخصات فنی این گوشی نیز را در اختیار کاربران قرار گرفته است.

Edge 30 fusion.jpg

طبق گزارش ایوان بلس، موتورولا اج ۵۰ فیوژن (با اسم رمز Cusco) به نمایشگر ۶٫۷ اینچی P-OLED مجهز خواهد شد. البته هنوز رزولوشن تصویر و نرخ نوسازی این نمایشگر مشخص نشده است. 

شایعه‌ شده که قلب تپنده موتورولا اج ۵۰ فیوژن تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک خواهد بود. با این تراشه، به نظر می‌رسد که این گوشی محصولی میان‌رده است که با قیمت ۳۰۰ دلار (۲۵٬۰۰۰ روپیه) روانه بازار می‌شود. این دستگاه همچنین با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۸ واتی همراه خواهد شد. 

وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که پنل پشتی احتمالا میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود که موتورولا اج ۵۰ فیوژن با اندروید ۱۴ مبتنی بر رابط کاربری MyUX عرضه شود. 

به لطف گواهی IP68، موتورولا اج ۵۰ فیوژن در برابر آب و گردو‌غبار مقاوم است. از سوی دیگر، نمایشگر دستگاه نیز توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. رنگ‌بندی گوشی موتورولا شامل رنگ‌های صورتی، آبی (با پنل چرمی) و آبی روشن خواهد بود. 

در خبری مشابه، گزارش شده که موتورولا در حال توسعه گوشی پرچمدار موتورولا اج ۵۰ پرو است که با نام موتو X50‌ اولترا برای بازار چین معرفی می‌شود. این گوشی به اولین دستگاه برند موتورولا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بدل خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید