خانهاخبار
ویوو پد ۳ با دیمنسیتی ۹۳۰۰ در گیک‌بنچ لیست شد

ویوو پد ۳ با دیمنسیتی ۹۳۰۰ در گیک‌بنچ لیست شد

پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ تایید کرده که تبلت پرچمدار ویوو به تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز خواهد بود.

 

۲۵ اسفند ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، ویوو در حال توسعه نسل جدید تبلت‌های خود است که احتمالا شامل دو مدل به نام‌های ویوو پد ۳ و ویوو پد ۳ پرو خواهد بود. حالا به نظر می‌رسد نسخه استاندارد سری ویوو پد ۳ به زودی معرفی خواهد شد چرا که این تبلت به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است.

ویوو پد ۳ با شناسه مدل PA2473 در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده و جزئیات فنی مربوط به  سخت‌افزار و حافطه رم این تبلت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

vivo pad 3.jpg

طبق اطلاعات قرار گرفته در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ، ویوو پد به یک تراشه هشت هسته‌ای مجهز خواهد بود که از یک هسته با فرکانس ۳٫۲۵ گیگاهرتزی، ۳ هسته با فرکانس ۲٫۸۵ گیگاهرتزی و سه هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد. 

با توجه به مشخصات فنی تراشه موجود در ویوو پد ۳، به نظر می‌رسد که این تبلت با تراشه پرچمدار مدیاتک یعنی دیمنسیتی ۹۳۰۰ همراه خواهد شد. به لطف این سخت‌افزار قدرتمند، تبلت ویوو در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۲۲۲۳ و ۷۵۴۷ را به خود اختصاص داده است.

vivo.jpg

ویوو پد ۳ با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در گیک‌بنچ ثبت شده که در مقایسه با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی نسل قبلی، بهبود قابل توجهی به شمار می‌رود. شایان ذکر است که این تبلت با اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد. .



جدیدترین‌ اخبار

اپل قصد تولید سری آیفون ۱۶ پرو در کشور هند را دارد

اخیرا گزارشی درباره احتمال تولید سری آیفون ۱۶ پرو در کشور هند منتشر شده است.

بیشتر بخوانید
اوپو پد ۳ با مشخصات سخت افزاری مشابه وان پلاس پد پرو عرضه خواهد شد

یکی از افشاگران شناخته شده چینی به تازگی گزارشی درباره تبلت جدید شرکت اوپو را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید
مفهوم امتیاز انرژی (Energy Score) در ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی

با ساعت هوشمند سامسونگ، امتیاز انرژی خود را محاسبه کرده و به کمک هوش مصنوعی، توصیه‌های شخصی برای بهبود سبک زندگی دریافت کنید.
 

بیشتر بخوانید