خانهاخبار
موتورولا احتمالا در این تاریخ از پرچمدار خود رونمایی می‌کند

موتورولا احتمالا در این تاریخ از پرچمدار خود رونمایی می‌کند

موتورولا به تازگی تایید کرده که در تاریخ ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۱۴۰۳) رویدادی را برگزار می‌کند که احتمالا در طی آن پرچمدار جدید این برند معرفی خواهد شد. 

۲۵ اسفند ۱۴۰۲

تنها چند روز پس از معرفی گوشی‌های اقتصادی خود برای سال ۲۰۲۴ میلادی، موتورولا به تازگی زمان برگزاری رویداد بزرگ بعدی خود را تایید کرده است. به نظر می‌رسد در طی این رویداد شاهد رونمایی از پرچمدار جدید موتورولا خواهیم بود.

در حالی که موتورولا هنوز هیچ اشاره‌ای به جزئیات رویداد موردانتظار خود نکرده است، امکان دارد که پرچمدار جدید این برند یعنی موتورولا اج ۵۰ پرو یا موتورولا اج پلاس (۲۰۲۴) در رویداد مذکور معرفی شود. طبق تیزر رسمی، رویداد موتورولا در تاریخ ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۱۴۰۳) برگزار می‌شود. 

motorola.jfif

موتورولا این خبر را با ارسال تیزری به برخی از وبسایت‌های خبری معتبر اعلام کرده است. در تیزر این برند اشاره شده که جزئيات دقیق‌تر و دعوتنامه رسمی به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت. 

هفته گذشته، رندرهایی از موتورولا اج ۵۰ پرو منتشر شدند که تاریخ ۳ آوریل را نشان می‌دادند. با توجه به این موضوع، انتظار داریم که پرچمدار موتورولا در تاریخ یاد‌شده معرفی شود. سال گذشته نیز موتورولا اج ۴۰ پرو در تاریخ ۴ آوریل رونمایی شد و سپس یک ماه بعد در اختیار بازار ایالات متحده قرار گرفت. 

Edge 50 pro.jfif

از نظر مشخصات فنی،‌ گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که موتورولا اج ۵۰ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد شد که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. نمایشگر دستگاه نیز یک پنل ۶٫۷ اینچی خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از طریق باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ فوق سریع  ۱۲۵ واتی تامین می‌کند. سیستم دوربین گوشی همچنین شامل دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید